תוכן שיווקי

לקראת אירוע | MapR ו-HP Vertica באירוע משותף בנושא פלטפורמת ה-Big Data של Hadoop

טל מירון, ראש תחום ביג דאטה בווי אנקור, נציגת MapR בישראל: "אנחנו רואים תנועה גדולה של ארגוני אנטרפרייז לבחינה והתנעה של פרויקטים בעולם ה-Big Data; האירוע יספק הזדמנות להתרשם מרוחב הפתרונות סביב פלטפורמת Hadoop ודוגמאות של לקוחות שהטמיעו את הפלטפורמה" ● האירוע יתקיים ב-22 ביוני במשרדי חטיבת התוכנה של HP, רחוב אלטלף 5, יהוד ● לאירוע שותפות החברות: MapR ,HP Vertica, ווי אנקור וטווינגו

19/06/2014 15:58

חברת MapR Technologies, מפתחת ומפיצה של פתרונות ביג דאטה ואנליטיקה למגזר האנטרפרייז מבוססי Apache Hadoop, תציג באירוע משותף עם חברת HP Vertica יכולות מעשיות להטמעה של טכנולוגיות Big Data בקרב ארגוני אנטרפרייז.

באירוע יציגו החברות Pontis ו-Kenshoo יתרונות עסקיים וטכנולוגיים מהטמעות של טכנולוגיות מבוססות Hadoop שביצעו אצלם בארגון. חברת ווי אנקור מקבוצת חילן, חברת אינטגרציה מובילה, המספקת פתרונות בתחומי תשתיות ה-IT והדטה סנטר, ואשר מייצגת את חברת MapR בישראל, תציג באירוע את שירותי היישום והאינטגרציה המקומיים לטכנולוגיות Hadoop.

טל מירון, ראש תחום Big Data, ווי אנקורחברת MapR הינה ספקית של פלטפורמה אחודה מבוססת Hadoop לתמיכה במערכות ייצור קריטיות או מערכות זמן אמת. הפלטפורמה של MapR נמצאת בשימוש של יותר מ-500 ארגונים ממגוון של מגזרים: פיננסים, קמעונאות, מדיה, בריאות, ייצור, טלקום וארגוני ממשלה.

טל מירון, ראש תחום Big Data בווי אנקור: "תשתיות המידע הקיימות אינן נותנות מענה הולם לעומסים שנוצרים במערכות כתוצאה מכמויות המידע ההולכות וגדלות, קצב הגעת המידע, והגידול במידע הלא מובנה, תופעה המוכרת בשם Big Data. פלטפורמת Hadoop, בשילוב התשתיות האנליטיות של MapR, יכולה לספק כבר היום לארגוני אנטרפרייז ולארגונים המתמחים במידע, דוגמת חברות היי טק ואינטרנט, יכולות עיבוד מידע בהיקפים גדולים".

באירוע ישתתף טד דאנינג, ארכיטקט טכנולוגיות ראשי בחברת MapR, מומחה עולמי לטכנולוגיות ויישומי Big Data. דאנינג יציג ארכיטקטורה לבנייה של מנוע המלצות (רecommendation engine) ואפשרויות לבניית אפליקציות מבוססות HBase. כמו כן, תומר שירן, סגן נשיא לניהול מוצרים ב-MapR, יציג מפת דרכים לכיווני ההתפתחות של פלטפורמת Hadoop.

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקורחברת פונטיס (Pontis), מפתחת של פלטפורמה לשיווק בזמן אמת ממוקד לקוח, תציג באירוע את המעבר שהיא מבצעת ממערכות Legacy לפלטפורמה מבוססת Hadoop, שמאפשרת לחברה לעבד מיליארדים של פעילויות (Events) יומיות. פונטיס תציג את תהליך הבחירה והשיקולים שהיא ביצעה להצטיידות בפלטפורמה משלב ה-RFP ועד ההטמעה. החברה גם תציג את תהליך ההגירה לפלטפורמת Big Data ואת היתרונות שהארגון קיבל מההטמעה של הטכנולוגיה.

קנשו (Kenshoo), מפתחת של כלים לניהול של קמפיינים דיגיטליים, תציג באירוע הטמעה של פלטפורמת Hadoop לניתוח ועיבוד מידע, שמקורו ב-200 שרתי MySQL נפרדים. הארכיטקטורה שתציג קנשו כוללת שימוש בפתרונות של Sqoop ו-Hive, שסייעו לארגון להשלים את ההטמעה בתוך מספר ימים.

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, ציין כי "אנחנו רואים בטכנולוגיות סביב תחום הביג דאטה מנוע צמיחה לשנים הבאות. אנחנו מזהים כאן צורך של לקוחותינו לבחון ולהטמיע תשתיות אנליטיות חדשות, שיסייעו להם לתת מענה לניתוח ועיבוד של כמויות מידע עצומות, ואשר התשתיות הקיימות לא יכולות לתמוך בטיפול בהן."

צור הוסיף כי "שיתוף הפעולה עם MapR מאפשר לנו להביא לשוק בישראל תשתיות ביג דאטה מבוססות Hadoop עם יכולות אנליטיקה מתקדמות, שכבר כיום נמצאות בשימוש בארגונים גדולים ומובילים בעולם. מדובר בתשתיות ייעודיות שנבנו והותאמו בצורה ספציפית לעולם האנטרפרייז וצרכיו."

לפרטים נוספים אודות האירוע ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים