תוכן שיווקי

אקסיומה משיקה פתרון ניהול ייעודי לענף התיירות-נכנסת, המבוסס על SAP Business One

לראשונה בענף התיירות הנכנסת קיים פתרון אינטגרטיבי עשיר, המשלב את הניהול התפעולי עם הניהול הפיננסי של פרויקטים תיירותיים

19/06/2014 16:23

חברת אקסיומה (Xioma), שותף זהב של סאפ (SAP) ישראל, השיקה פתרון ממוחשב ייעודי לניהול פעילות פיננסית ולוגיסטית בענף התיירות הנכנסת, המבוסס על פתרון SAP Business One. הפתרון המשלים עתיד לשרת חברות המספקות תיירות נכנסת לישראל, כגון חברות טיולים מאורגנים והדרכות לקבוצות תיירים, גופים ציבוריים המארחים משלחות מן העולם ועוד.

הפתרון המשלים החדש שפיתחה אקסיומה מאפשר לתכנן, להוציא לפועל ולנהל ביעילות מכלול של פעילויות לתיירים בישראל. הוא מאגד במקום אחד מידע ופרטים אודות אתרי לינה, מדריכי טיולים, חובשים ומע"רים, הסעות, גופי הסעדה, אתרי תיירות וכדומה. הפתרון מאפשר לנהל לפרטי פרטים את בניית התוכנית של קבוצה בדרכה לישראל, השהות בארץ ועד העזיבה, ובכלל זה קביעת מנגנון הלינה, חלוקת חדרים גמישה לפי מין ותפקיד, מסלול הטיול, הפעילויות ועוד. הפתרון מאפשר לקבל תמונה ברורה של הוצאות מול הכנסות של כל אירוע בהתאם לכמות המשתתפים והפעילויות. כמו כן כולל הפתרון מודול CRM לצורך מעקב אחר חברות וקבוצות מתעניינים.

הפתרון זמין ליישום כבר היום ונמכר כמוצר (כולל עדכונים ושדרוגים תקופתיים) גם באתר הלקוח וגם בענן.

"עד כה לא היה פתרון אינטגרטיבי, אשר איחד במערכת אחת את התפעול ואת הניהול הפיננסי של הפעילויות התיירותיות", אמרה קרין ולייקו, סמנכ"לית המכירות של אקסיומה.  "מדובר בפתרון אינטגרטיבי יחיד מסוגו לספקים בתחום התיירות, המאפשר ללוות כל פרויקט תיירותי מתחילתו ועד סופו: משלב בנית ההצעה ללקוח דרך חיוב הספקים ועד קבלת התשלום מן הלקוח. הפתרון המשלים שפיתחנו על בסיס SAP Business One, יוצר מקור אחד של נתונים זמינים, עקביים ומגובים, משלב בין כל הגורמים בתעשיית התיירות, מקצר תהליכים, מאפשר תהליכי עבודה אחידים ומונע כפילויות או טעויות. הפתרון מספק לגורמים בתחום התיירות תמונה ברורה לחלוטין של עלויות הפעילות התיירות ובהתאם לכך מאפשר לתמחר את הפרויקט בצורה נכונה".

ולייקו הוסיפה כי "הפתרון כבר זוכה להתעניינות בשוק המטרה. בין לקוחותינו הראשונים אפשר לציין כבר את חברת המסע היהודי וסחלב".

על פי גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ ישראל, "פתרון SAP Business One הוכיח את עצמו בקרב עסקים קטנים ובינוניים ואנחנו שמחים ששותפתנו, אקסיומה, הרימה את הכפפה ויצרה את המודול המיוחד הזה לתיירות נכנסת. SAP Business One כולל כלי פיתוח רבים המאפשרים לשותפים העסקיים שלנו לפתח פתרונות ייעודיים לענפים ולצרכים מסויימים בקלות ובמהירות ולהציע אותם לשוק. אנחנו בסאפ מעודדים את כל השותפים שלנו לפתח פתרונות משלימים לפתרונות שלנו, ומספקים תמיכה מלאה גם תפעולית וגם מקצועית ביצירת הפתרונות הארגוניים המובילים בעולם".

SAP Business One הינו פתרון ERP מתקדם המיועד לחברות בינוניות וקטנות. הפתרון מיושם בקרב יותר מ-3,000 לקוחות בארץ וכ-45 אלף לקוחות בעולם. ל-SAP Business One  מאגר אדיר של מודולים ותוספים, לענפים שונים וצרכים שונים, שפותחו על ידי סאפ ושותפיה.

אודות אקסיומה
אקסיומה הינה שותפה עסקית בשיווק, פיתוח פתרונות משלימים והטמעה של תוכנת SAP Business One, תוכנת ERP לארגונים קטנים ובינוניים. לאקסיומה ניסיון ביישומים מגוונים בסביבות השונות הקיימות בשוק הישראלי ותמיכה בלקוח לאורך כל מחזור חיי היישום.

לאקסיומה ניסיון רב בגישור על הפער בין צרכי הלקוח ותכונות המוצר.

אקסיומה זכתה שנתיים ברציפות בפרס השותף המצטיין של סאפ ונבחרה להיות חלק מהגוף הבין לאומי היוקרתי SPAC (ר"ת SAP Partner Advisory Council) – גוף המורכב מ-10 ספקי פתרונות של סאפ מכל העולם ומטרתו לייעץ לסאפ על עתיד המוצר, דרישות, גרסאות עתידיות ועוד.

לחברה כ-50 עובדים, רובם מהנדסי תעשיה וניהול עם רקע תהליכי חזק. החברה קיימת משנת 2012 ומוכרת היטב בטיב הפרוייקטים שלה ומסירותה ללקוח.

לפרטים נוספים בקרו באתר החברה.

אודות פעילותה של סאפ בישראל
סאפ היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. סאפ מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה.

מבין 3,400 לקוחות סאפ, כ-200 הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. לסאפ ישראל כ-220 אלף משתמשי קצה והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשיה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, ונדל"ן. בין לקוחות סאפ בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים