תוכן שיווקי

חברת מתן מרחיבה את הפעילות הבינלאומית שלה

19/06/2014 18:40

חברת מתן פתחה לאחרונה סניף בקליפורניה שבארצות הברית, בהובלתה של ורד מאור סמל – מנהלת השיווק והפיתוח העסקי בחברה. סמל, שעברה לפאלו-אלטו, מתמקדת במכירות ושיווק של מוצרי התוכנה של מתן לניהול פרויקטים בשוק האמריקני.

מוצרי התוכנה של מתן בתחום ה-PPM נמצאים בשימוש על ידי חברות Fortune 500 ובעיקר בענפי ההיי-טק, תעשיית התרופות והתעשיה הבטחונית. בין הלקוחות החדשים אשר רכשו את מוצרי התכונה המשלימים של מתן לניהול פרוייקטים אפשר לציין את חברת אדובי (Adobe), אשר משתמשת במוצר של מתן לניהול programs ומפעילה אותו בענן.

מוצרי מתן זכו להכרה בינלאומית גם מאנשי המקצוע של מיקרוסופט בתחום וגם מלקוחות אשר מציינים לשבח את התוכנות המשלימות של מתן והתרומה שלהם לפתרון ניהול הפרויקטים האירגוני שלהם. בכנס Microsoft Project שנערך בפברואר השנה, הציגו נציגי מתן את החידושים האחרונים, פגשו לקוחות ושותפים ואף למדו את החידושים בתחום. שני לקוחות מתן, מ-CSC ו-Qualcomm – שמשתמשים בתוכנת MasterLink לניהול פרוגרמות ואינטגרציה בין פרוייקטים, הרצו בכנס על הפיתרון המקיף שלהם לניהול פרויקטים באירגון גדול וציינו את תוכנות מתן כחלק מהצלחת היישום. בעקבות הרצאות אלו היתה התעניינות רבה בקרב לקוחות פוטנציאלים.

כבר בשנה הראשונה הרחיב הסניף בארה"ב את מספר שותפי ה-PPM שמוכרים את תוכנות מתן כחלק מהפתרון ללקוחותיהם. מוצרי מתן מתמקדים בייעול מערכת ה-PPM האירגונית ורובם מוצרים משלימים ל-Microsoft Project. המוצרים כוללים תוכנה לניהול אינטגרציה בין פרויקטים – Program Management, ניהול סיכונים, Project Bulk Editor, נתיב קריטי ועוד.

מימין: אלון סגל - מנכ"ל מתן ו-ורד מאור סמל – מנהלת השיווק והפיתוח העסקי, עם שותף מסינגפור בכנס Microsoft Project 2014

אירועים קרובים