חדש: אפליקציה שתאפשר לעקוב אחרי ההיריון

אפליקציה שהשיק בית החולים ליולדות ליס מאפשרת לאישה ההרה ולמשפחתה לדעת מידע על העובר, מהו קצב הצירים, אילו בדיקות מומלץ לבצע וטיפים שיאפשרו לה לעבור את ההיריון טוב יותר

בית החולים ליולדות ליס בתל אביב השיק אפליקציה המיועדת למכשירי אנדרואיד (Android) ו-iPhone כאחד, שמאפשרת לנשים בהיריון לעקוב בזמן אמת אחרי תנועות העובר וקצב הצירים.

באפליקציה ישנם שימושים רבים שפותחו במיוחד עבור נשים הרות: חישוב שבוע ההיריון המדויק – על ידי הזנת תאריך הווסת האחרון או התאריך המחושב על פי בדיקת האולטרה סאונד; מידע לפי טרימסטרים (שלישי ההיריון); מידע על העובר בהתאם לשבוע ההיריון; בדיקות שמומלץ לבצע; וטיפים בהתאם לשלב ההיריון, בהם תזונה נכונה ותרגילים המותאמים לכל שליש במהלכו.

אפשרות נוספת שכלולה באפליקציה היא ליצור יומן מובנה לצורך מעקב אחר ההיריון, ובכלל זה תנועות העובר ותדירות הצירים. בנוסף, ניתן להעלות תמונות משלבי ההיריון השונים – ולערוך אותן; ליצור פלייליסט של מוזיקה לעובר במשך כל תקופת ההיריון או להשמעה בחדר הלידה; ולהכין רשימות אישיות, כמו: מה להביא לחדר הלידה או לשחרור מבית החולים. כמו כן, ההורים יוכלו להסתייע באפליקציה כדי לבחור שם לתינוק שנולד, מתוך מאגר שקיים בה, לסייר בחדר הלידה ובחדרי הניתוח בליס וליצור קשר עם מועדון היולדות "מאמי ליס".

בהכנת האפליקציה השתתפו: פרופ' יגאל וולמן, ד"ר שרון מסלוביץ, ד"ר רונית אלמוג, המיילדת ניבה קסטין, הדיאטנית נטלי שמש, הפיזיותרפיסטיות אורלי ינאי-וקסלר, ענבל גיא, תמר ורשבסקי ורויטל לב ארי, ומומחית לרפואה סינית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים