תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חבילת ה- Availability Suite החדשה של Veeam מאפשרת ללקוח להיות Always-On Business

22/06/2014 18:20

Veeam משיקה חבילת פתרונות חדשה: Availability Suite המאפשרת לדטה סנטר זמינות של 24/7 עבור כל היישומים ועומסי העבודה.
Veeam® Software, ספקית חדשנית של פתרונות זמינות לדאטה סנטר המודרני™, הכריזה היום על Veeam Availability Suite™ (זמין החל מהרבעון השלישי של 2014), פתרון שמבטיח נגישות מלאה ומכל מקום של כל היישומים והמידע הדרושים. בכך סוללת Veeam דרך לפתרון חלוצי וחדשני הנותן מענה לאתגר שמערכות הגיבוי והגנת הנתונים הותיקות לא הצליחו לפתור: לאפשר זמינות עסקית מלאה (Always-On Business™).

"מחזור העסקים המודרני כבר אינו מוגבל לחמישה ימים בשבוע, שמונה שעות ביום", ציין ראטמיר טימשב, מנכ"ל Veeam. "ארגוני ה-IT חייבים שהיישומים והנתונים שלהם יהיו זמינים עבור בעלי העניין בכל דקה של כל יום. זהו עידן ה-Always-On Business. חבילת הזמינות של Veeam מספקת טכנולוגיה חדשה שמאפשרת לרעיון ה- 'עסק הזמין תמיד' להפוך מחלום למציאות עבור מרבית הארגונים".

באופן מסורתי, עד כה, השגת זמינות רציפה של יישומים ונתונים דרשה השקעה משמעותית במערכות יתירות (redundant) מלאות, עם יכולת התאוששות מיידית מכשל וזאת כדי להבטיח התאוששות בתוך שניות בודדות. רק יישומים בודדים יכולים להצדיק סוגים של השקעות מסיביות כאלו, ולכן השירות עבור הרוב המכריע של היישומים נעשה באמצעות פתרונות גיבוי מסורתיים שמציעים נקודות ויעדי זמן התאוששות (RTPO™) של מספר שעות או ימים, שנכשלים לעמוד בצרכים של Always-On Business. כעת, לראשונה, פער משמעותי זה ניתן לגישור הודות לקטגוריית הפתרון החדשה של Veeam, זמינות לדאטה סנטר מודרני, שמעניק RTPO של פחות מ-15 דקות עבור כל היישומים והנתונים.
חבילת הזמינות (Availability Suite) של Veeam מגשרת על פער הזמינות הזה באמצעות חמישה אלמנטים מרכזיים:
* שחזור במהירות גבוהה
* מניעת אבדן נתונים
* הגנה מאומתת
* הפחתת סיכונים
* שקיפות מלאה
מינוף של טכנולוגיות מודרניות בתחום הוירטואליזציה, האחסון והענן, עם אינטגרציה של פתרונות האחסון המובילים של ספקים כמו EMC, HP, ו-NetApp, יחד עם חבילת הזמינות של Veeam מספקים שילוב טכנולוגי מהותי עבור הדאטה סנטר המודרני.

אודות Veeam

Veeam® היא ספקית הגנת נתונים מודרנית (Modern Data Protection™) המעניקה פתרונות רבי עוצמה, קלים לשימוש ובמחירים נוחים, שנבנו עבור וירטואליזציה (Built for Virtualization™) ומחשוב ענן. תוכנת Veeam Backup & Replication™ כוללת את VMware backup ואת Hyper-V backup ויכולות שחזור ושכפול. פתרון גיבוי ™VM מוביל זה מסייע לארגונים לעמוד ביעדי RPO ו-RTO, לחסוך זמן, לנטרל סיכונים ולהפחית משמעותית את עלויות ההון והתפעול. Veeam Backup Management Suite™ כוללת את כל היתרונות והתכונות של Veeam גיבוי ושכפול (Veeam Backup & Replication), לצד ניטור ודיווח מתקדמים, ותכנון קיבולת עבור תשתית הגיבוי. Veeam Management Pack™ (MP) מרחיבה את הניטור הארגוני ל-VMware באמצעות Microsoft System Center וכן מציעה ניטור ודיווח עבור התשתית של Veeam Backup & Replication. תכנית Cloud Provider של Veeam (VCP) מציעה רישיונות גמישים, חודשיים או קבועים, כך שיתאימו לצרכי האחסון, לשירות המנוהל ולספקי שירות מחשוב הענן. ל-VCP יש כיום מעל 4,000 ספקי שירות מנויים ברחבי העולם. שכירות חודשית זמינה בלמעלה מ-70 מדינות מלמעלה מ-50 צוברים (aggregators) של Veeam.

Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ-23,000 שותפים מקצועיים ProPartner ולמעלה מ-100,000 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam נמצא בבאאר שבשוויץ עם משרדים נוספים ברחבי העולם.

לפרטים נוספים על הכנס

אירועים קרובים