תוכן שיווקי

ריקרדו רסניק: "אבטחת מידע ב- 10 דקות, זה מה שלקוחות מחפשים כיום"

24/06/2014 18:41

GFI תמיד ידעה להמציא את עצמה מחדש כדי להתקדם יחד עם הדרישות בשוק, ולהעניק תמיד ערך גבוה. הפתרונות האחרונים שהשיקה, ובמיוחד פתרונות הענן, הוכיחו כי היא כבר ערוכה לספק את פתרונות הדור הבא – פתרונות המשלבים יכולות אבטחת מידע חזקה, גם קלות ניהול ואוטומציה ברמה גבוהה.

"בעידן בו רוב ספקי אבטחת המידע מספקים פתרונות ברמה גבוהה, הערך המרכזי אותו מחפשים ארגונים קטנים ובינוניים טמון בקלות ההפעלה והניהול", אומר ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט. "פתרונות GFI תמיד היו קלים לניהול והפעלה. כעת, היכולת להפעיל אבטחת מידע מקיפה מהענן בזמן קצר ביותר, הופכת את GFI לאחד מהפתרונות המובילים בשוק עבור ארגונים קטנים ובינוניים. המשמעות היא חסכון משמעותי לארגונים מסוג זה בעלות הכוללת של הפתרון – מבחינת כח אדם לניהול, הכשרות ועלויות הפעלה".

GFI מספקת חבילה שלמה של פתרונות הגנה וניהול תשתית המחשוב, להפעלה מהענן או בצורה מקומית. GFI Languard, פתרון הדגל של החברה מספק הגנה משולשת על הרשת אשר כוללת: ניהול עדכונים אוטומטי, איתור פרצות במחשבים ובמכשירים ניידים, וניתוח מצב הרשת (הגדרות, אפליקציות, מכשירים ניידים מחוברים ועוד). בנוסף ל- GFI יש פתרונות לניטור פעילות עובדים ברשת, ניהול אירועים, גיבוי וארכיב, הגנה על נקודות קצה, אנטי וירוס, והגנה על דואר אלקטרוני.

"המערך המלא של פתרונות GFI מאפשר לתפור לעסקים יכולות הגנה מקיפות  מפני רוב האיומים הקיימים בשוק – בהתאם לצרכים של הארגון ומבלי להעמיס עלויות ניהול והפעלה גדולות. כך ארגון של 50 עובדים יכול להפעיל במהירות הגנה הכוללת ניהול עדכונים וניטור פעילות ברשת מהענן, למנוע הפעלה של אפליקציות זדוניות בנקודות הקצה, ולמנוע חדירה של הודעות זדוניות דרך הדואר האלקטרוני – הוא זוכה למטריית הגנה כוללת על הערוצים המרכזיים, תוך הפחתה משמעותית בזמן המושקע בניהול כל הפתרונות", מסביר רסניק.
קלות הניהול וההפעלה של GFI לא באה לידי ביטוי רק בממשק משתמש הקצה, אלא גם במסגרת ההצעה החדשה שלה לספקי שירות ומשווקים – GFI MAX. זו פלטפורמה מקיפה המאפשרת לספק שירותים מנוהלים ללקוחות הארגונים, כולל תמיכה  מרחוק, ניטור,  אבטחת דואר אלקטרוני, גיבוי ואנטי וירוס – הכל ממערכת ניהול מרכזית אחת.

"זהו מודל חדשני המאפשר לספקי שירותים ליצור זרם הכנסות חדש, תוך ייעול ושיפור השירות הקיים ללקוחות בזכות כלים משולבים לניהול ומתן תמיכה מרחוק", מסביר רסניק. "לקוחות  ארגוניים מעריכים מאוד את ספק שירותי ה- IT שלהם, כשהם רואים את היכולות האלה מופעלות במהירות וכמעט ללא צורך מהם להתערב בתהליך".

GFI היא חלק ממערך פתרונות הדור הבא שמציעה מולטיפוינט, הכולל את Centrify שעונה על הצורך של ארגונים לנהל גישה למגוון שירותים, בארגון או בענן, על בסיס ה- AD הקיים. WinMagic להצפנה מקיפה של דיסקים ושרתים, ו- IronKey המפתחת פתרונות ניידות מאובטחים ומוקשחים ברמה של כוחות ביטחון.

" הלקוחות מחפשים דרכים לנצל יותר טוב את התקציבים שלהם כדי לחזק את אבטחת המידע, ודרך אחת טובה לעשות זאת היא לחסוך בעלויות השוטפות. מולטיפוינט כאן בדיוק כדי לענות על הדברים האלה עם הדור הבא של פתרונות הניהול ".

אירועים קרובים