המונדיאל של ינאי מילשטיין, מנהל פעילות אינפורמטיקה בקבוצת אמן

איזו קבוצה הכי אהודה? אילו רגעים הכי זכורים? ואיזו מדינה הם מהמרים שתנצח? מדור חדש בו בכירי התעשייה מספרים לאנשים ומחשבים על המונדיאל שלהם

המונדיאל, וזה לא סוד, הוא אחד האירועים הבולטים בעולם, ודאי בתחום הספורט. מהפועל הפשוט ועד למנכ"ל, מהעני המרוד ועד לעשיר ביותר – רבים מאוד אוהבים לצפות במסי, רונאלדו, אינייסטה וחבריהם מכדררים, מוסרים ומבקיעים. לרגל הגביע העולמי, בכירים בתעשייה סיפרו לנו על חוויית המונדיאל שלהם.

ינאי מילשטיין, מנהל פעילות אינפורמטיקה בקבוצת אמןוהפעם: ינאי מילשטיין, מנהל פעילות אינפורמטיקה בקבוצת אמן

איזו קבוצה אתה אוהד?
אני אוהד את נבחרת ישראל, כמובן! במונדיאל אני בעיקר אוהד את הקבוצות שמשחקות קבוצתי (אני מאמין גדול בעבודת צוות) ואת הכוכבים הגדולים כמו מסי, ואן פרסי ורובן.

מי אתה מהמר שתזכה?
אני מאמין שצרפת – היא נראית הנבחרת הכי טובה והכי כיף לצפות במשחקים שלה.

מה הרגע הזכור לך מהמונדיאלים הקודמים?
הרגע הכי זכור לי (לרעה) הוא שער יד האלוהים של מראדונה ממונדיאל 1986. זכור לי שכילד למדתי לקח שלא תמיד יש פייר בחיים ושמי שמאוד רוצה – מצליח.

היכן אתה מתכוון לצפות במשחקים?
ברוב המשחקים של השעה 22:00 בשלב הבתים אני צופה עם חברים, בירות ופיצוחים. בתוצאות המשחקים של 19:00 ו-01:00 אני מתעדכן דרך הנייד.

האם יש קשר בין מונדיאל וניהול?
בהחלט. למאמנים יש מגוון רחב של שחקנים שמשולבים במסגרות מאוד שונות ועליהם לקבל החלטות רבות בבניית הסגל ובזמן ניהול המשחק. אפשר לציין בהקשר זה את המאמן הבלגי, שבשני המשחקים הראשונים הכניס מחליף שהבקיע תוך דקות בודדות. אולי הייתה לו טיפה מזל, אבל בכדורגל, כמו בעסקים, גם המזל נחשב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים