תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חבילת Veeam Management Pack™ החדשה בגירסה 7 עבור System Center משלבת תמיכה של Microsoft Hyper-V

25/06/2014 16:25

חבילת Veeam Management Pack™ החדשה בגירסה 7 עבור System Center משלבת תמיכה של Microsoft Hyper-V
ומאפשרת ראות מלאה של תשתיות ה-HyperV ו-VMware עבור הדאטה סנטר המודרני.

חברת Veeam® Software ספקית חדשנית של פתרונות המעניקים זמינות לדאטה סנטר המודרני (Modern Data Center), הכריזה כי Veeam Management Pack (MP) v7 for System Center תוסיף תמיכה עבור Microsoft Hyper-V. עדכון זה של חבילת הניהול (MP) של Veeam משתלב באופן מלא עם Microsoft System Center Operations Manager, ומספק נראות app-to-metal (תוכנה לחומרה), הן עבור שכבת Microsoft Hyper-V והן עבור שכבת VMware vSphere. כמו כן עדכון זה משפר את הנראות עבור תשתית Veeam Backup & Replication שמספקת הגנה על סביבת Hyper-V ו-VMware הקריטיות לעסק.
"בעדכון המשמעותי החדש הזה אנו מוסיפים תמיכת Hyper-V לחבילת הניהול של Veeam כך שארגון ה-IT מקבל ראות מלאה של המערכות הוירטואליות הקריטיות שלהם, הם יכולים להפחית סיכונים וכן לנטר באופן פרואקטיבי את ה-Hype-V ואת ה-vSphere, ממסוף Microsoft System Center יחיד", ציין  רטמיר טימשב, מנכ"ל Veeam.

Veeam MP משלבת באופן אוטומטי את הניטור המקורי של מנהל הפעולות של ה- System Center Operations Manager  SCOM של היישומים כדי להציג את התלות (dependencies) בתשתית הוירטואלית. היכולת לבצע drill-down מהתוכנה לחומרה (app-to-metal) בתוך מפות טופולוגיות של מחשוב, אחסון ורשתות, מעניקה למחלקות ה-IT את הכלים שהם זקוקים להם כדי להגיב במהירות לבעיות שעלולות להשפיע על התזרים העסקי שלהם ועל הפרודוקטיביות של המשתמשים.

אודות Veeam

Veeam היא ספקית הגנת נתונים מודרנית (Modern Data Protection) המעניקה פתרונות רבי עוצמה, קלים לשימוש ובמחירים נוחים, שנבנו עבור וירטואליזציה (Built for Virtualization) ומחשוב ענן. תוכנת Veeam Backup & Replication כוללת את VMware backup ואת Hyper-V backup ויכולות שחזור ושכפול. פתרון גיבוי VM מוביל זה מסייע לארגונים לעמוד ביעדי RPO ו-RTO, לחסוך זמן, לנטרל סיכונים ולהפחית משמעותית את עלויות ההון והתפעול. Veeam Backup Management Suite כוללת את כל היתרונות והתכונות של Veeam גיבוי ושכפול (Veeam Backup & Replication), לצד ניטור ודיווח מתקדמים, ותכנון קיבולת עבור תשתית הגיבוי. Veeam Management Pack (MP) מרחיבה את הניטור הארגוני ל-VMware באמצעות Microsoft System Center וכן מציעה ניטור ודיווח עבור התשתית של Veeam Backup & Replication. תכנית Cloud Provider של Veeam (VCP) מציעה רישיונות גמישים, חודשיים או קבועים, כך שיתאימו לצרכי האחסון, לשירות המנוהל ולספקי שירות מחשוב הענן. ל-VCP יש כיום מעל 4,000 ספקי שירות מנויים ברחבי העולם. שכירות חודשית זמינה בלמעלה מ-70 מדינות מלמעלה מ-50 צוברים (aggregators) של Veeam.

Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ-23,000 שותפים מקצועיים ProPartner ולמעלה מ-100,000 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam נמצא בבאאר שבשוויץ עם משרדים נוספים ברחבי העולם.

VEEAM

אירועים קרובים