מיקרוסופט תיזמנה תשע שעות: תיקנה את התקלות בשירות Exchange Online

משתמשים רבים של ענקית התוכנה יזכרו טוב מאוד את יום שלישי האחרון בעיקר בשל מה שלא היה בו: מיילים ● מתי בפעם האחרונה הייתם בלי דואר אלקטורני למשך 9 שעות?

תשע שעות של אובדן חושים. מיקרוסופט (Microsoft) תיקנה את התקלות בשירות Exchange Online, שבגינן נותרו המשתמשים בשירות ללא גישה לדואר אלקטרוני במהלך תשע שעות ביום ג'. החברה לא ציינה כמה משתמשים נותרו ללא גישה בשל התקלות, אך על פי היקף התלונות של המשתמשים המתוסכלים שפורסמו ברחבי הרשת, נראה כי מדובר במספר גדול של משתמשים.

בתגובות שפורסמה בפורום התמיכה של מיקרוסופט ציינה החברה כי "מהבדיקה שערכנו עולה כי חלק מתשתיות הרשת עברו לפעול במצב בו הביצועים נמוכים יותר, והמהנדסים שלנו ערכו שינויי תצורה כדי להבטיח פעולה בקיבולת מלאה ולמנוע פגיעה במשתמשים".
דוברת מיקרוסופט אישרה כי אירעה בעיה אך לא ידעה לומר מה מספרם של המשתמשים שנפגעו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים