ההסתדרות: עובדי פרטנר התאגדו אצלנו

אחרי פלאפון וסלקום, גם עובדי פרטנר הצטרפו להסתדרות – הודיע ארגון העובדים, שדורש מהנהלת החברה להכיר בהתאגדות ● פרטנר בתגובה: נבדוק האם אכן שליש מהעובדים הצטרפו

זינוק ברווחים. פרטנר

ההסתדרות הודיעה היום (ד') למנכ"ל פרטנר, חיים רומנו, כי היא הארגון היציג בקרב 4,000 עובדי החברה, לאחר שיותר משליש מהעובדים חתמו על טפסי ההצטרפות.

במכתב שנמסר הבוקר להנהלת פרטנר יחד עם כל טפסי ההצטרפות קרא עמיחי סטינגר, סמנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, לתאם פגישה מיידית בין הצדדים, על מנת לפתוח בתהליך ההידברות ולהגיע להסכמות שיעוגנו בהסכם קיבוצי.

מהלך ההתאגדות של עובדי פרטנר החל לפני כשלושה חודשים. זוהי חברת הסלולר האחרונה מבין שלוש הגדולות בישראל שעובדיה עדיין לא היו מאוגדים.

לפני כחצי שנה, הנהלת פלאפון ועובדיה חתמו על ההסכם הקיבוצי הראשון בענף הסלולר. בשבוע שעבר, הנהלת סלקום ו-ועד העובדים בחברה הודיעו על תוכנית פרישה מרצון המיועדת לכל עובד עם ותק של שנתיים ומעלה. ביום ההודעה ציין יו"ר ההסתדרות כי בקרוב צפוי להיחתם הסכם קיבוצי גם בסלקום. בנוסף, עובדי גולן טלקום התאגדו בהסתדרות העובדים הלאומית.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר כי "ההתארגנות היא זכות בסיסית ואלפי העובדים בפרטנר עשו צעד חשוב למען עתידם. ענף הסלולר התאגד בהסתדרות, הוועד בפרטנר הוא עובדה קיימת ואני קורא למנכ"ל החברה, חיים רומנו, לכבד את רצון העובדים. על ההנהלה להכיר בהתאגדות כחוק ולפתוח במשא ומתן מול נציגות העובדים וההסתדרות על מנת לגבש את ההסכמות הדרושות להקמת הסכם קיבוצי".

פרטנר מסרה בתגובה כי היא "מאשרת את קבלת המכתב של ההסתדרות ותערוך את כל הבדיקות הרלבנטיות על מנת לבדוק האם אכן שליש מעובדיה הצטרפו להסתדרות. חשוב להדגיש כי פרטנר תמשיך להיות החברה הטובה ביותר עבור עובדיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים