דיווחים: אפל מחממת מנועים לקראת השקת ה-iPhone החדש בסתיו

הייצור של המכשירים החדשים, שיגיעו עם מסכים גדולים יותר, יחל בחודש הבא, וייתכן שהחברה תשיק אותם בספטמבר ● אפל מעוניינת להתחרות בכך עם ההצלחה של מכשירי ה-Galaxy

הספקיות של אפל (Apple) בסין יחלו בחודש הבא לייצר גרסאות גדולות יותר של מסכי מכשירי ה-iPhone – כך דווח בבלומברג (Bloomberg), המצטט מקורות המקורבים לנושא.

על פי סוכנות הידיעות, ההערכה היא שאפל מאיצה את הייצור של מכשירי ה-iPhone עם מסכי 4.7 אינץ' ו-5.5 אינץ' וייתכן שאלה יישלחו למפיצים בספטמבר הקרוב. בדרך כלל, אפל משיקה את הגרסאות החדשות של קו הסמארטפונים שלה בכל שנה בסתיו, לפני עונת החגים של סוף השנה האזרחית.

מזה זמן נשמעים בשווקים ניחושים והשערות באשר לכוונתה של אפל לייצר מכשירים עם מסך גדול יותר, כדי להתמודד מול מכשירי סמסונג (Samsung) בעלי המסכים הגדולים, שזוכים להצלחה רבה.

ה-Economic Daily News הטיוואני דיווח כי היצרנית Hon Hai Precision Industry תגייס 100 אלף עובדים בסין כדי לייצר את המכשירים החדשים של אפל. העיתון ציין כי מדובר במסע הגיוס הבודד הגדול ביותר של החברה בסין. עוד נמסר בדיווח שספקית נוספת של אפל, פגאטרון (Pegatron), תגדיל גם היא את מצבת כוח האדם שלה במדינת הענק בכ-30%, בתגובה לביקוש הגבוה הצפוי ל-iPhone החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים