תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סאפ חושפת את הצעד הבא לעבר הענן – היצע פתרונות על פלטפורמת SAP HANA

26/06/2014 10:37

חברת סאפ (SAP) הכריזה על הצעדים הבאים במסגרת אסטרטגיית הענן שלה, ובעיקרם היצע חדש ומגוון של פתרונות ענן שבבסיסם פלטפורמת SAP HANA. המשמעות היא שלקוחות יוכלו כעת ליהנות הן מעוצמתה של טכנולוגיית In Memory פורצת דרך- SAP HANA, והן מהפשטות של הענן. אפשרויות תמחור, הפעלה ונגישות פשוטות ביותר- מבשרות מעבר עסקי אמיתי לעבר מודלי צריכה  מבוססי ענן.

"היום אנו מפשטים את הגישה לפלטפורמת SAP HANA פורצת הדרך, ומרחיבים את היקף השוק הפוטנציאלי" אמר שמוליק סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות סאפ ישראל. "עם צעדים אלה, לקוחות ושותפים יוכלו לחוות את העוצמה של SAP HANA ולבנות אפליקציות מדהימות בכל דרך בה הם בוחרים, ללא סיכון בשילוב יכולות מובייל".

תמחור חדש ומודל על פי היקף שימוש
אפשרויות התמחור החדשות של SAP HANA נועדו להרחיב את היקף השימוש בפלטפורמה המהפכנית ולהפוך אותה לנגישה עבור כל ארגון עיסקי בכל גודל. הפלטפורמה מוצעת במחיר בסיס עם אפשרויות לתוספים (Add-Ons) על פי הצורך, לדוגמא מערכות בינה עסקית ומערכות ממשקים. לקוחות שיבצעו רכישה באמצעות מודל על פי השימוש, יוכלו להטמיע כל אחד מהתרחישים הבנויים בפלטפורמה מקצה לקצה, או לבחור באפשרויות נוספות על פי הצורך, כמו למשל אנליטיקה לצרכי חיזוי. עבור לקוחות סאפ המשמעות היא חיזוק היכולת לצאת לדרך במהירות עם SAP HANA, כך שיהיו פנויים להתמקד ככל הניתן בחדשנות. במסגרת ההרחבה, יכולים עתה הלקוחות לבחור בין שלוש הצעות: SAP HANA AppServices, SAP HANA DBServices ושירות התשתית של SAP HANA.

SAP HANA בענן לחברות הזנק
כדי לספק מענה לכלכלת האפליקציות הפורחת, סאפ הכריזה על היצע חדש ומתקדם עבור פלטפורמת Cloud SAP HANA. סטרטאפים, חברות מפתחות תוכנה (ISV) ולקוחות, יוכלו כעת לבנות אפליקציות מבוססות נתונים בענן. הפלטפורמה כשירות (PaaS) מציעה תשתיות In-Memory, בסיס נתונים ושירותי אפליקציות, על מנת לבנות, להרחיב, להפעיל ולהריץ אפליקציות.

אודות פעילותה של סאפ בישראל
סאפ היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. סאפ מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות סאפ, כ-200 הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. לסאפ ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות סאפ בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה

אירועים קרובים