הבוסית לא מאחרת, היא נרדמת

קמתם באיחור לפגישה? איחרתם בטירוף לישיבה וחיכה לכם חדר חצי ריק? אתם לא לבד! מנכ"לית יאהו עשתה את זה והדהימה את עולם ההיי-טק

הנה הוכחה ששינה היא המכנה המשותף המקרב בין בני האדם בכל הדרגות. שעתיים של איחור לפגישה חשובה מול לקוחות גדולים זה לא דבר נעים בכלל, על אחת כמה וכמה כשאת מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו! (!Yahoo). האירוע החריג התרחש בפסטיבל הפרסום שנערך בקאן שבריביירה הצרפתית.

למאייר נקבעה ארוחת ערב פרטית סגורה עם מנהלים בכירים של חברות רוכשות מדיה חברות שיווק ומפרסמים גדולים, שבה הייתה מאייר אמורה לעדכן אותם בהצעות החדשות של יאהו!. הלקוחות חיכו וחיכו, וכמה מהם, בהם מנכל חברת השיווק הענקית IPG (ר"ת Inter Public Group), מייקל רות', הסתלקו לפני שהגיעה.

מאייר החליטה שהתירוץ הכי טוב הוא האמת, הודתה בפנ כמה מן המשתתפים שנשארו, שהיא פשוט נרדמה. "אם זו הייתה פגישת משקיעים, פגישת מועצת מנהלים או איזו רכישה פוטנציאלית, אני בטוח שמישהו מהצוות שלה היה מעיר אותה", אמר מנהל בכיר שהיה בין הממתינים. "זהו עוד מקרה שמדגים שמאייר אינה מבינה את חשיבות הערך של הלקוחות ואת ההכנסות ממודעות ומסוכנויות פרסום". מבינה או לא מבינה על דבר אחד אי אפשר להתווכח, מאייר חשפה את העובדה שלעיתים נשכחת בסלוני הבכירים: כולנו בני אדם ועדיף גם להודות בכך.

דובר מטעם יאהו! סירב להתייחס לנושא מלבד ההערה: "אנו מעריכים את השותפות שלנו עם IPG ועם כל המפרסמים האחרים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים