תוכן שיווקי

Big Data – איזה מידע חשוב מסתתר בתוך הכמויות האדירות של נתונים הנוצרים באופן אוטומטי?

26/06/2014 13:31

פתרון ה- Big Data הייחודי של חברת Splunk מאפשר איסוף, ניטור והפקת מידע מכמויות הענק של נתונים, הנוצרים בכל רגע על ידי המערכות בארגונים. מדובר על כל אותם נתונים אשר נוצרים באופן אוטומטי על ידי המערכות השונות ואשר הופכים באמצעות Splunk למקור מידע זמין ונגיש – ואפילו בזמן אמת.

דני שגב, יו"ר קבוצת קונסיסט, מסביר כי במידע זה ניתן להשתמש לצרכים מגוונים, כגון: בינה עסקית, איתור תקלות, חיזוי תקלות, ניהול מערכות המחשוב בארגון, ניטור אתרי אינטרנט מורכבים ועוד.

עוד הסביר שגב כי פתרון Splunk  נמצא בשימוש ביותר מ-6,400  לקוחות בעולם, מהם למעלה מ-50% מהארגונים המשתייכים ל 100Fortune.

למרות היותו פתרון תוכנה מורכב ומתקדם, תהליך ההטמעה שלו בארגון אורך זמן קצר, וכבר מיד אחרי ההתקנה ניתן לאסוף ולחקור נתונים רבי ערך.

בדרך כלל מסופקת ללקוחות גרסת ניסוי חינמית המאפשרת לארגון להתנסות במערכת, בתפעולה ובערך שהיא מייצרת לארגון. אחרי ההתנסות מבוצעת הוכחת יכולת המערכת לענות לדרישות הייחודיות של המשתמש ולהציג את הפתרונות ש-Splunk נותן לדרישות ה-Big Data שלו.

אחד ממאפייני המערכת הבולטים ביותר היא יכולת התצוגה הגרפית המתוחכמת שלה. המערכת מאפשרת למשתמשים השונים להציג Big Data במגוון עצום של פרזנטציות גראפיות המאפשרות קבלת תובנות אינסטינקטיביות לגבי המתרחש בעולם הנתונים הארגוני

דני שגבלקבוצת קונסיסט, מגוון פתרונות תוכנה, אשר שילובם עם הפתרון של Splunk (אחת מחברות ה-Big Data המובילות בעולם), מסביר שגב, צפוי להעניק ללקוחותיה הקיימים והחדשים של קונסיסט ערך מוסף רב, בבחינת 1+1=3.

בין הפתרונות של הקבוצה:

SysAid – פתרון ההלפ-דסק הנמכר ביותר בישראל;

ConsistGEM – חבילת התוכנה הפיננסית המותקנת במרבית הבנקים בישראל;

PrintBOS – מוצר תוכנה ישראלי המאפשר לעצב את כל פלטי המידע בארגון, כמו דוחות, חשבוניות, הזמנות ומאות סוגי מסמכים נוספים, ולהפיץ אותם באמצעות האי-מייל, הפקס הממוחשב, SMS, אתרי אינטרנט, פורטלים וכדומה.

SplunkBig Datat מיוצג ע"י קבוצת קונסיסט הן בישראל, כאמור, הן בספרד והן בקונסיסט גרמניה.

קונסיסט גרמניה הייתה החלוצה בקבוצת קונסיסט העולמית להפיץ וליישם את Splunk, וניסיונה המוצלח הביא להרחבת טריטוריית ההפצה של קונסיסט למדינות נוספות ובהן ישראל.

אירועים קרובים