נט-אפ השיקה שתי מערכות אחסון ארגוניות היברידיות חדשות

החברה השיקה את FAS8080 EX, מערכת האחסון האחודה העוצמתית ביותר של החברה, שמיועדת לצמצום זמני התגובה עבור מערכות הנתונים הגדולות ביותר, ו-FAS2500, לשיפור הביצועים ללקוח

גיא רחמים, סמנכ"ל טכנולוגיות בנטאפ ישראל

נט-אפ (NetApp) השיקה שתי מערכות אחסון ארגוניות היברידיות חדשות: FAS8080 EX, מערכת האחסון האחודה העוצמתית ביותר של החברה, שמיועדת לצמצום זמני התגובה עבור מערכות הנתונים הגדולות ביותר, ו-FAS2500, לשיפור הביצועים ללקוח.

המערכות החדשות הן בעלות יכולת הרחבה אנכית ומשלבות את טכנולוגיות המעבדים, הפלאש (Flash) והרשת עם יכולות ניהול ואחסון נתונים מתקדמות של Data ONTAP.

באמצעות פלטפורמת FAS8080 EX יכולים ארגונים וספקי שירותים לספק עומסי עבודה עתירי ביצועים של SAN ו-NAS, על פי דרישות המשתמשים. המערכים ההיברידיים של סדרת הבסיס החדשה של נט-אפ, FAS2500, מאפשרים את פישוט התפעול ושיפור הפרודוקטיביות באמצעות שילוב טוב יותר, אורך חיים ממושך יותר למערכות ועלויות עתידיות מינימליות.

גיא רחמים, סמנכ"ל טכנולוגיות אזורי בנט-אפ ישראל. אמר כי "בעוד שארגונים גלובליים רבים יותר משנים את פעילות ה-IT שלהם במטרה לעמוד בקצב הדרישות העסקיות המתפתחות, נט-אפ מרחיבה באופן עקבי את היצע מערכות האחסון והתוכנות שלה. זאת, על מנת לספק את הגמישות ואפשרות הבחירה שדרושות לסביבות היישומים הארגוניים הנוכחיות והעתידיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים