טוויטר מציעה למשתמשים בישראל ליצור ציוצים פרסומיים

משתמשים רבים בארץ קיבלו באחרונה הודעה מהחברה בה היא מציעה להם ליצור מסעות פרסום ממומנים ● התשלום יתבצע לפי הכמות הציוצים או העוקבים החדשים

טוויטר (Twitter) החלה לקדם קמפיינים פרסומיים ברשת החברתית – גם בישראל. משתמשים רבים בארץ קיבלו באחרונה הודעה מהחברה בה היא מציעה להם ליצור מסעות פרסום ממומנים, ולעשות זאת בקלות, באופן ישיר ועצמאי לחלוטין.

מדובר בהכנסה של ישראל לתחום הציוצים המקודמים בטוויטר, שמסומנים על ידי החברה ככאלה ומופיעים במקומות אסטרטגיים באתר. הפנייה מיועדת בעיקר לחברות ועסקים, על מנת למשוך אליהם עוקבים.

המפרסמים יכולים לבחור בין קמפיין בטוויטר לקידום ציוצים. אלה מהם שיבחרו בקידום ציוצים יחויבו על פי כמות ההודעות ואלה שיבחרו בקמפיין ישלמו עבור עוקבים חדשים שמצטרפים לדף שלהם.

המשתמש יכול להגדיר במדויק את תאריך ההתחלה והסיום של הקמפיין, לקבוע את קהל המטרה לפרסומים מתוך העוקבים ולקבוע נושאים שונים ומוגדרים בהם יופיע הציוץ או החשבון המקודם. בניית הקמפיין מבוצעת צעד אחר צעד עד להתחלתו בפועל, ולאחר מכן אפשר לעקוב אחר כל הקמפיינים בדף הראשי של אתר הפרסום של טוויטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים