לשים מתג IP כחול לבן בענן – ולא לנוח

אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל, מסביר בראיון לאנשים ומחשבים על תחומי הפעילות של החברה - בעולמות התקשורת האחודה והקונטקט סנטר ● לדבריו, "הרכישה שלנו על ידי אפקון ממצבת אותנו כגוף אינטגרציה לעולם התקשורת - עם חוסן כלכלי"

"העובדה שיש לנו IP כחול לבן ייחודי, שפותח בארץ לטובת עולם התקשורת, מניבה לנו יתרון עסקי מול ענקיות תקשורת בינלאומיות והעובדה שנרכשנו על ידי אפקון מספקת לנו חוסן כלכלי. שתיהן ממצבות אותנו כשחקן משמעותי בעולמות התקשורת והאינטגרציה", כך אמר אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל, בראיון מיוחד לאנשים ומחשבים.

שלומי ובכירי החברה היו אורחי מערכת אנשים ומחשבים. הוא משמש בתפקיד המנכ"ל זה שנתיים וחצי, לאחר 25 שנים בחיל הקשר של צה"ל, שם היה בין השאר מפקד גוף התקשורת בחיל המודיעין ומפקד חושן – ה-"בזק" של הצבא. לאחר מכן הוא שימש סמנכ"ל תפעול בברק-013 במשך שבע שנים, מנכ"ל ברן-רביב וכן עבד בחברת סטארט-אפ.

הוא סיפר כי "היו בעולם הטלפוניה שתי מעצמות, שתיהן של כור: טלרד ותדיראן. את שתיהן הכרתי מהצבא כלקוח". תדיראן "התגלגלה" מכור ל-ECI ומשם לאפריקה ישראל, עד שנרכשה בסוף העשור הקודם על ידי קבוצת ההחזקות אפקון שבשליטת שלמה שמלצר.

בדבריו מחדד שלומי את ההבדל הקיים בין שתי החברות בעלות השמות הדומים: האחת, תדיראן טלקום, עוסקת בעולם הייצור והפיתוח של מערכות מיתוג, טלפוניה, קונטקט סנטר וציוד קצה. השנייה, ששמה שונה לתדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל, משמשת הן כאינטגרטור והן כמפיץ ומשווק של מוצרי וציוד תקשורת. הוא ציין כי "הרכישה וההפרדה בין שתי החברות שחררו אותנו מהכבלים שהיו לנו. הפכנו לגוף תקשורת עצמאי, שמאחוריו עומדת קבוצת אפקון תעשיות, העוסקת בפרויקטים בעולמות התשתיות והאנרגיה, גז, בקרה וביטחון ועוד. אנחנו חברת התקשורת של קבוצת אפקון. כיום אנחנו מוכרים ומטמיעים מגוון פתרונות תקשורת".

אפקון מונה 2,000 עובדים ולצד תדיראן טלקום ותדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל היא כוללת, בין היתר, את שלמה סיקסט, סוכנות להשכרת רכב, סוכנות להפצת רכבי אופל (Opel), שותפות במספנות ישראל ועוד. "הגב הזה מעניק לנו חוסן כלכלי מהחזקים במשק", הסביר שלומי.

אלפי לקוחות ויותר מ-1.3 מיליון מבואות
תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל היא חברת אינטגרציה שמשלבת ומטמיעה מערכות לתקשורת קול ונתונים באתרי לקוחות עסקיים. "היכולות שלנו נובעות מידע ומומחיות ייחודיים בהטמעת פתרונות מתקדמים ויכולת ביצוע של פרויקטי תקשורת מורכבים", ציין שלומי. "יש לנו סל פתרונות לטובת אלפי לקוחות ויותר מ-1.3 מיליון מבואות, ביניהם ארגונים ממשלתיים וחברות עסקיות בכל הגדלים". החברה מונה כ-200 עובדים ופועלת בעולמות התקשורת האחודה (UC) והקונטקט סנטר (CC).

באוקטובר האחרון השיקה תדיראן טלקום את איוניקס 2 – מערכת תקשורת אחודה לארגונים מבוזרים, שמתאימה לכל סביבה שנדרשת על ידי הלקוח, בין היתר לענן, סביבה וירטואלית או מקומית. השקתה של המערכת החדשה הגיעה שמונה חודשים לאחר שהחברה הוציאה את איוניקס 1. פיתוח המערכת הכוללת נמשך כשלוש שנים והושקעו בה יותר מ-10 מיליון דולר. איוניקס 2 תומכת בכ-25 אלף משתמשים וכוללת אפליקציות לחדרי בקרה ולשירותי לקוחות (קונטקט סנטרים) שמתאימות למחשבים, טלפונים חכמים וטאבלטים, כמו גם למגוון משפחות טלפונים ו-Gateways. כן היא כוללת פונקציות לטלפוני SIP, שרידות מיטבית ואבטחת מידע. מאז השקתה הותקנה איוניקס בקרב עשרות לקוחות ארגוניים בארץ ובעולם. "המתג הזה נותן לנו תעצומות", אמר שלומי. "לצידו, אנחנו מייצגים ומטמיעים, בין השאר, ציוד של סיסקו (Cisco) ואלקטל (Alcatel)". בנוסף, החברה מייצגת את Interactive Intelligence.

שלומי הוסיף כי "בקרב ארגונים קטנים ובינוניים אנחנו מובילים בארץ ובקרב ארגונים גדולים, של אלפי נציגי שירות, נוביל בעתיד הקרוב".

לסיום הוא אמר כי "רובה של החברה הוא מהנדסים וטכנאים. מה שמאפיין אותה הוא לא הטכנולוגיה המובילה אלא השירות מול הלקוח. זו הסיבה ליכולת ההישרדות ולגידול בהיקף הפעילות שלנו".

השתתף בהכנת הידיעה: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים