תוכן שיווקי

לקראת אירוע | יואב שרייבר, קלריסייט: "אנו מספקים 'משקפיים' לעסקאות המקוונות, ומאפשרים לקצר את הזמן הממוצע לטיפול בלקוח בלמעלה מ30%"

29/06/2014 15:37

מאת: הילל יוסף

"אחת המצוקות עימן ארגונים מתמודדים היא הזמן הרב שלוקח להם לטפל בלקוחות שלהם במוקדי שירות לקוחות. לעיתים הנציגים בקול סנטר, של הבנק, חברת הביטוח או ארגון אחר – לא רואים מה הלקוחות עושים, ולכן המענה שהם מציעים ללקוחות הוא חלקי. אנו נותנים פתרון חדשני לזה", כך אמר יואב שרייבר, מנכ"ל קלריסייט (Clarisite).

שרייבר דיבר לקראת כנס שעורכת NessPRO, קבוצת המוצרים של נס טכנולוגיות, אשר יישא את הכותרת Master Your Business Application. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' ה-1.7, באולם אירועים East, תל אביב. NessPRO משווקת בארץ את מוצרי קלריסייט.

"אנו מקליטים את התעבורה בין הלקוח והארגון, בצורה לא פולשנית", הסביר שרייבר,"המוצר קל ומהיר להטמעה. ניתן להטמיע את המוצר ולראות מה בדיוק עושים הלקוחות. אנו משמשים, באופן מטאפורי,כמובן, מצלמת וידיאו מעבר לכתף של נציג שירות הלקוחות".

הוא ציין כי החברה היא ישראלית, קמה בשנת 2010 ולה לקוחות בישראל וביפן. בין הלקוחות בארץ מנה שרייבר את ביטוח ישיר, בנק דיסקונט, בנק לאומי ואת כלל חברה לביטוח. לדברי המנכ"ל, מכירות החברה הושלשו בכל אחת משנות קיומה.

המוצר שלנו, אמר, "מאפשר לשחזר בקלות ובמהירות את הסשן של הלקוח, בדיוק כפי שראה אותו הלקוח. כאשר לקוח מתקשר ומבקש תמיכה לפעולותיו באתר האינטרנט, הנציג לא צריך לשאול אותו 'מה אתה רואה במסך?' – כי הוא רואה את מה שהלקוח רואה וכן את מה שהלקוח ראה לפני שהוא התקשר". הוא ציין כי "המוצר מקצר למוקד ולארגון התמיכה בלמעלה מ30% את הזמן הממוצע לטיפול בלקוח, ומאפשר לארגון לתת שירות הרבה יותר טוב ללקוח ובו בזמן גם לחסוך בעלויות".

לפני שנה וחצי נס החלה לשווק בישראל את EyeView TR – מערכת לתיעוד עסקאות מקוונות מתוצרת קלריסייט. EyeView TR מבצעת הקלטת מסך של עסקאות רכישה באינטרנט, בצירוף חתימה דיגיטלית. לאחר מכן מאפשרת המערכת למצוא את ההקלטה בקלות ובמהירות, ולהראות אותה בדיוק כפי שראה אותה הלקוח. באופן זה ניתן, לדוגמה, לבצע בדיקה מיידית כאשר לקוח טוען שלא קיבל מוצר או שירות על פי תנאי הרכישה שהובטחו לו או שבהם בחר.

עוד כוללת המערכת גם אלגוריתם דחיסה ייחודי, המאפשר לשמור את קבצי התיעוד בנפח נמוך ביותר, דבר שהינו קריטי כיום בעידן ה-Big Data. כמו כן מודול נוסף של המערכת מאפשר קבלת תובנות עסקיות והפקת דוחות Web Analytics יחודיים מעל המידע הרב שנשמר. בין הלקוחות נמנים בנקים, חברות ביטוח וחברות סלולר.

"הטכנולוגיה של קלריסייט מאפשרת לארגון לתעד את המפגשים המקוונים עם הלקוח, ובכלל זה עסקאות מקוונות, מבעד לעיניו של הלקוח וכפי שהוא ראה זאת על גבי הדפדפן שלו", הסביר שרייבר, "EyeView TR מהווה קפיצת דרך בעולם המסחר האלקטרוני, ותאפשר לרוכשים ולספקים לוודא כי קיבלו וסיפקו בדיוק מה שסוכם ביניהם" מסר.

הוא סיים בציינו כי " NessPROהיא שותף מצויין בארץ, הם מפיצים ועוזרים לנו בהטמעה. אנו במגעים עם שותפים דומים בשוק הגלובלי".

אירועים קרובים