תוכן שיווקי

Net-o-Data פיתחה מנוע חכם, שיודע להמיר מידע מאתרים ציבוריים לקובץ אקסל

29/06/2014 17:49

מחפשים באינטרנט מידע בעל ערך עסקי? טובעים בים של מידע לא מעובד? Net-o-Data, סטארט-אפ חדש שהוקם על ידי היזם אבי פרץ, סא"ל (מיל'), בוגר יחידת מחשב צה"לית, פיתח פתרון לבעיה.

מדובר במנוע חכם שיודע להביא מידע מאתרים ציבוריים באינטרנט לקובץ אקסל (Excel). כל המידע בקובץ עובר דרך מנגנון תיקון אוטומטי של שיבושי Encoding והוא מוצג ללקוח בדיוק כפי שהופיע באתר. באחרונה הסתיים פיתוח מנגנון אוטומציה שמאפשר, בין היתר, תרגום משפה לשפה והפעלת כל שירות אחר ברשת בצורה אוטומטית ולא ידנית.

פרץ, שהשיק את החברה בינואר 2014 במסגרת פיילוט, ציין כי "Net-o-Data ביצעה באחרונה מספר פרוייקטים מוצלחים ויש לה לקוחות פעילים שנהנים משירותיה באופן שוטף". ביקור באתר החברה מאפשר להתרשם מתיאורי הפרויקטים שבוצעו עד כה.

"כל מי שנחשף ליכולות של Net-o-Data ויש לו צורך במידע לומד להיעזר בנו לטובת ההצלחה העסקית שלו", אמר פרץ. הוא ציין שלפני תחילת עבודה עם לקוח חדש מתנהל תהליך מסודר של לימוד צרכיו. עם זאת, בזכות הניסיון והמתודולוגיה שפותחה סביב המנוע החכם, כל שנדרש הוא להצביע על מידע ציבורי שקיים באינטרנט ולהגדיר את פרטי המידע הנדרשים, וב-Net-o-Data יעשו את העבודה עבור הלקוח במהירות וביעילות. Net-o-Data מביאה את המידע הראשוני ומאפשרת לזהות מגמות במידע ולהציף שינויים החשובים ללקוח.

פרץ מדגים את יכולות המערכת על ידי התחברות לאתר המכיל אינדקס יבואנים, בו ניתן להוריד לקובץ אקסל מידע איך להתקשר עם כל אחד מהם. כך, הנתונים מוצגים בצורה בהירה, ממויינת ונוחה. הלקוח יכול לקבל את רשימת כל היבואנים, במקרה הזה כ-13 אלף, בזמן קצר ביותר. לקוח שיבחר לקבל עדכונים, למשל אחת לחודש, יקבל את השינויים שחלו בקובץ מההורדה האחרונה שלו.

לדברי פרץ, "Net-o-Data היא שילוב של נסיון מקצועי והיכרות עם עולם התוכן, אותם צברתי במהלך שנות שירות רבות ובפרויקטים אותם ניהלתי".
המערכת פותחה ב-php וב-Python תוך שימוש בבסיס נתונים mySQL.

אירועים קרובים