האפליקציה שמשדרגת את ההעתקה

Copy Bubble מיועדת רק למשתמשים שהעתקות טקסטים הם חלק מהעבודה היום יומית שלהם, אבל אם אתם זקוקים ללוח העתקות מרובה שכבות, אין ספק שהיא תשרת אתכם היטב

טקסטים הם האומנות שלי. הכוונה היא לא רק ליכולת שלי לכתוב כתבות וסקירות, אלא גם לקריאה שלי. במשך היום אני קורא כמויות גדולות מאוד של טקסטים – חלקם לצורך העבודה, חלקם לצורך הלמידה ואחרים לשם ההנאה. כשאני נתקל בפיסות מידע שאני זקוק להן ורוצה שהן תהיינה זמינות עבורי, אני צריך להעתיק אותן למסמך טקסט, לשמור את הקישורים לאתרים או להשתמש בתוסף שמאפשר לחזור לדפים הללו מאוחר יותר.

בכל המקרים הללו אני צריך להעתיק ולהדביק או לשמור מיד. אלה פתרונות שימושיים, אבל רחוקים מלהיות מושלמים: הם גוזלים זמן, מפריעים לרציפות הקריאה ולפעמים אפילו מתסכלים. מה קורה אם מעתיקים קטע טקסט, שוכחים להעביר אותו למסמך השמירה ואז מעתיקים שוב? כמובן, הטקסט הקודם נעלם כלא היה מהזיכרון וצריך לחזור ולחפש אותו.

ברור שאחד כמוני זקוק לאפליקציה שמאפשרת לבצע העתקות טקסט מבלי לחשוב על זה בכלל. זה בדיוק מה ש-Copy Bubble מציעה לי ולכל משתמש אנדרואיד (Android) בגרסה 4.0 ומעלה. מדובר בלוח העתקה רב שכבתי ועמוק ששומר על העתקה שאני מבצע בזיכרון שלו, לאורך זמן, בלי שאני צריך לחשוב על זה. לאחר מכן אפשר להעתיק כל אחד מהקטעים השמורים למסמך אחר, או כמה מהם ואת כולם.

עם האפליקציה הזאת קל לי יותר לתמצת כתבות ארוכות, לדוגמה. אני מסמן רק את החלקים שרלוונטיים עבורי, מעתיק את כולם בבת אחת למסמך יחיד ועל המסמך הזה אני עובד. אני צריך לעבור על האתר הראשי רק פעם אחת, שבה אני מעתיק כמה קטעים שאני רוצה, בפעולת העתקה רגילה שמבצעים באנדרואיד. אם צריך, ניתן לעבור לאתרים אחרים שקשורים למה שאני בודק או רוצה לבדוק, ולהעתיק גם משם את מה שאני צריך.

Copy Bubble מראה על המסך עיגול כתום גדול למדי, שמופיע מעל לרשימת האתרים או המסמכים שמשתמשים בהם. העיגול הזה מציג את מספר הקטעים השמורים וניתן להזיז אותו עם האצבע לכל מקום על פני המסך. לחיצה עליו מציגה את הקטעים השמורים. סימון קטע מעתיק אותו באופן מיידי לזיכרון, כך שאפשר לפתוח מסמך כדי לבצע את ההדבקה. אם רוצים, אפשר לבצע בחירות מרובות של טקסטים להעתקה על ידי בחירת הלשונית Multiple Choice. תחת הלשונית הזו מסמנים ב-V את כל הטקסטים השמורים שרוצים להעתיק בבת אחת, ואז לוחצים על אייקון ההעתקה.

במקרה שמעתיקים כתובת של אתר, פתיחת הכתובת דרך האפליקציה מציגה לאחר מספר שניות את האתר בתוך האפליקציה עצמה. לאור כל מה שנכתב לעיל, מדוע לעשות זאת? כי לפעמים צריכים לשלב גם כתובת כדי להפנות למקורות.

בכל אחת מפעולות ההעתקה החוזרת אפשר לבצע שיתוף באמצעות כל אפליקציה שתומכת בכך במכשיר, כך שלדוגמה אפשר לשלוח את הטקסטים במייל כדי לעבוד עליהם יותר בנוחות, במחשב שולחני או נייד.

אם העיגול מפריע לעין, אפשר להסתיר אותו. עושים זאת דרך פס ההתראות של המכשיר. שורת האפליקציה מאפשרת להסתיר או להציג את העיגול הכתום, וכן לסגור את האפליקציה.

לחיצה על האייקון של הבית כשהאפליקציה פתוחה, או הפעלתה דרך מגירת האפליקציות של אנדרואיד, מאפשרות לפתוח דף עזרה שמלמד במדויק כיצד להשתמש באפליקציה. ניתן באמצעות זאת גם לקבוע מספר הגדרות שונות, כמו האם להפעיל את האפליקציה עם הפעלת המכשיר, האם להציג או להסתיר את העיגול והאם בכלל לאפשר את הצגת האייקון שלה בפס ההתראות.

Copy Bubble מיועדת רק למשתמשים שהעתקות טקסטים הם חלק מהעבודה היום יומית שלהם, אבל אם אתם זקוקים ללוח העתקות מרובה שכבות, אין ספק שהיא תשרת אתכם היטב.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים