מטריקס תייצג בישראל את פתרונות האינטרנט והטלפוניה של LikeBillions

מוצר הדגל של החברה מאפשר סינכרון בזמן אמת בין פעולות והתנהגות המשתמש באתרי האינטרנט והמובייל של החברה לפעולותיו תוך כדי שיחה טלפונית עם נציג החברה

מטריקס תייצג את חברת הפיתוח הישראלית LikeBillions, המתמחה בפתרונות אינטרנט וטלפוניה.

מוצר הדגל של LikeBillions, שנקרא על שמה, מבוסס על שני פטנטים שהחברה פיתחה ומאפשר סינכרון בזמן אמת בין פעולות והתנהגות המשתמש באתרי האינטרנט והמובייל של החברה לפעולותיו תוך כדי שיחה טלפונית עם נציג החברה. היכולת הזו מאפשרת ל-LikeBillions לנבא ולהציג למוקדן את הערך הכלכלי של כל שיחה עוד לפני שהחלה, לצד נתונים רבים נוספים על הלקוח.

כמו כן, המוצר מאפשר העדפה לגולש זה או אחר במוקד הטלפוני בהתאם לתחומי התעניינותו, ניתוב השיחה של הלקוח לנציגים הרלוונטיים לפי מאפייני הגלישה שלו, הצגת מסרים שיווקיים ואינפורמטיביים ויזואליים באתר המותאמים למשתמש, הן במהלך ההמתנה והן במהלך השיחה, ושליחת טופס משוב אינטרנטי ללקוח בסוף האינטראקציה עימו. כל זאת עם ממשק ניהול ידידותי ואפשרויות הטמעה במערכת ה-CRM והטלפוניה (CTI) הארגונית.

לדברי אודי אילון, מנהל מטריקס דיגיטל, "שילוב פתרון זה במגוון הפתרונות של מטריקס דיגיטל הוא חלק מהחזון שלנו לקדם ולהביא ללקוחותינו פתרונות חדשניים בתחום הדיגיטל ובכלל, שיסייעו להם לעמוד ביעדים התפעוליים, השיווקים והעסקיים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים