תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אוליבייר רובין, Veeam: "עסק העובד סביב השעון הוא מטרת העל של המנמ"ר"

30/06/2014 10:53
Veeam

"הדרישות איתן  צריכים מנהלי התשתיות כיום להתמודד,  נוקשות ורבות מבעבר, ומעל כולן  ניצבת משימת על – להביא למצב בו מערכות ה-IT הקריטיות של הארגון,– יעבדו מסביב  לשעון, 24X7”, כך אמר אוליבייר רובין, סגן נשיא Veeam לאזור דרום  EMEA (ראשי תיבות אירופה, המזה"ת ואפריקה).

אולבייר רובין ביקר בארץ לפני ימים אחדים, ופגש בלקוחות הסניף הישראלי של החברה. הוא ביקר במשרדי אנשים ומחשבים והתראיין לקראת אירוע Veeam On Tour. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד' בשבוע הבא, ה- 2 ליולי, באולם אירועים East, תל אביב.

לדברי רובין, "מצבם של עובדי הארגונים השתנה. הם כבר אינם 'כבולים' למקום העבודה כבעבר. הם עובדים מהבית, מהמכונית או מבית הקפה, ורוצים  לקבל את כלל המידע והנתונים הארגוניים מכל מקום ובכל זמן.  כיום נפילת מערכות ולו לזמן קצר אינה אופציה. החשיבות של הגיבוי והשרידות הפכה לקריטית. כל מנהל תשתיות שואף  ל-100% שרידות, עם מידע מאובטח וזמין בכל מצב".
לצד אלה, ציין רובין, נדרשים מנהל התשתיות והמנמ"ר להנגיש את האפליקציות הארגוניות, לעזור להנפיק אפליקציות חדשות במהירות, ובמקביל – לצמצם את עלויות ה-IT".

Veeam, אמר רובין, "מציעה ללקוחות חבילת תוכנה אשר מצמצמת את לוחות הזמנים במקרה של נפילת המערכות, ואפשרת יכולות גיבוי, שחזור והתאוששות עסקית מהירות יותר. בעבר, היה 'מותר' למנהל התשתיות  להעלות את המערכות בעת נפילה בתוך שלוש שעות. כיום המצב שונה בתכלית – ופרק הזמן המצופה להחזרת המערכת לתפקוד מלא עומד על דקות בודדות. ארגונים נדרשים לטיפול מעמיק יותר בהיבטי הזמינות וההמשכיות. "ל Veeam יש את היכולת לתמוך בהיבטים השונים בדטה סנטר, ולעזור למנמ"ר ולמנהל התשתיות לעמוד בדרישות. לדבריו, "יש לנו מענה גם עבור חברות קטנות, שאין להם דטה סנטר, והן מתארחות על סוגים שונים של עננים. לארגונים אלה אין גיבוי, ועדיין הם רוצים, ויכולים לקבל באמצעותנו – זמינות. יש לנו מודלים מגוונים  לאספקת שירותים  עבור לקוחות בענן".

אוליבייר רובין, סגן נשיא Veeam לאזור דרום  EMEAהשוק הישראלי, אמר רובין, "מתאפיין באימוץ מוקדם של טכנולוגיות. הלקוחות הישראלים מאתגרים אותנו, ואני שמח על כך, אנו חברה אמביציוזית, ואני שמח לראות כי מאז ש-Veeam שפתחה משרד בישראל לפני כשנתיים, הגידול במכירות של הסניף המקומי עומד על 200%. זה גידול יפה וגבוה משמעותית מהגידולים הרבעוניים של החברה בעולם, שעומדים על 50%". כך, ציין רובין, "בנינו כבר בסיס לקוחות נרחב בארץ, ביניהם תהיל"ה במשרד האוצר, לקוחות מהמגזר הביטחוני, AIG ישראל, אלביט, פדקס וכן לקוחות מהאקדמיה".

רובין הוסיף כי "ברצוננו להפוך למובילי הזמינות של הדטה סנטר, היצע הפתרונות שלנו שמתרחב באופן תדיר, מסייע לנו להעמיק את החדירה בשוק. אנו מביאים לארגונים יכולת לשכלל את מהירות הגיבוי ולצמצם את משך חלון הגיבוי כך שהגיבוי לא יהיה נטל על מנהלי התשתיות הארגוניים".

רובין סיים בציינו כי "אנו מאמינים שהעתיד שלנו הוא בשותפויות שלנו. אנו משתפים פעולה עם ספקי הטכנולוגיה המובילים בעולם: HP, מייקרוסופט, VMware, NetApp סיסקו ועוד, ובונים איתם פתרונות משולבים המאפשרים ללקוחות שלנו להיות Always on Business".

אירועים קרובים