BMC ומטריקס יטמיעו מערכת לניהול וניטור תהליכים עסקיים במיטב דש בעשרות אלפי שקלים

המערכת תנהל ותתזמן באופן אוטומטי את תהליכי ה-IT בבית ההשקעות ותמכן תהליכים שונים, בהם האצווה, הבילינג והגיבוי ● היא יכולה להתממשק לכל מערכות הארגון ותנהל אלפי תהליכים ביום

מטריקס תטמיע בבית ההשקעות מיטב דש מערכת של BMC לניהול וניטור אוטומטי של תהליכים עסקיים. הפרויקט החל בימים אלה ויסתיים בתוך מספר חודשים. היקפו הכספי נאמד בעשרות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט תוטמע בימים הקרובים מערכת Control-M Workload Automation, שפותחה במרכז הפיתוח של BMC בישראל ומשרתת אלפי חברות בכל העולם. המערכת תנהל ותתזמן באופן אוטומטי את תהליכי ה-IT בבית ההשקעות ותמכן תהליכים שונים, בהם האצווה, הבילינג והגיבוי. היא תספק את היכולת לעמוד באתגרי התפעול והניהול הארגוניים הקיימים בסביבה הטרוגנית, בהסתמך על יכולות התממשקות לסביבות עבודה שונות, להפעיל תהליכים ולבקרם בצורה אוטומטית.

כמו כן, המערכת תאפשר תזמון קבוע של תהליכים, שיתוכננו לרוץ בזמנים קבועים מראש עם קישוריות למערכות נוספות, כגון CRM ו-ERP. יש לה יכולת התממשקות לכל מערכות הארגון והיא תנהל אלפי תהליכים ביום.

גיל צבר, מנמ"ר מיטב דש, אמר כי "אנחנו בית ההשקעות הראשון בישראל שלוקח את נושא ניהול המידע צעד אחד קדימה, בדומה לגופים הפיננסיים הגדולים בארץ ובעולם, ביניהם חברות הביטוח והבנקים. הפרויקט מהווה עבורנו עליית מדרגה משמעותית בהתייחסותנו למערך ניהול מערכות המידע שלנו".

דליה טלמון, מנהלת אגף פתרונות control-M במטריקס, ציינה כי "המערכת מאפשרת למיטב דש הקטנת עלויות כוח אדם וצמצום הוצאות ומסייעת לארגון לנהל אתגרים ושירותים חדשים בצורה מיטבית. היא תוכל לנהל אוטומטית את כל המערכות והשירותים של הארגון".

זוהר רונן, מנהל אזור ישראל, טורקיה ויוון ב-BMC, אמר ש-"Control-M מביא עימו טרמינולוגיה ומתודולוגיה אחידים; כלי עבודה יום-יומיים הזהים לכל הסביבות ומאפשרים יכולת להתמודד עם ניהול מורכב של תזמון תהליכים בצורה אוטומטית ללא צורך בקידוד; היעדר הצורך בהתערבות ידנית; תצוגה גרפית מרכזית לכל התהליכים, ללא תלות באפליקציה או פלטפורמה המקלה על הגורם המופקד על המערכת; אפשרות לטיפול ותיקון תהליכים בצורה אוטומטית; אינטגרציה מלאה בין תהליכי הארגון; ומתן אפשרויות חקירה מהירות ופשוטות. בנוסף, הפתרון מאפשר להבין את המשמעויות של התקלות השונות והשלכותיהן, תוך יכולת לקבוע סדרי עדיפויות לטיפול, בהתאם לתפיסת ה-"Business Service Management".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים