תוכן שיווקי

Software AG חושפת פתרון מרכזי למניעת פרצות אבטחה עם כלי ניהול והעברת קבצים מאובטחת – MFT – בעידן ה-Big Data

30/06/2014 16:21
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: אור יעקב

Software AG חושפת פתרון מרכזי להעברת קבצים ארגוניים המותאם לעידן ה-Big Data. החברה פיתחה את פתרון MFT – webMethods ActiveTransfer, שהינו חלק מפלטפורמת האינטגרציה, המאפשר ניהול מרכזי ובקרה של העברת קבצים תוך עמידה בתקני אבטחת מידע מחמירים.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, אמר כי "בשנים האחרונות, ארגונים משתפים יותר מידע עם יותר ויותר אנשים. מחקר של אברדין ריסרץ' מראה כי עם העלייה במספר משתמשי הקצה, מספר הקבצים המשותפים גדל בקצב מהיר יותר ונפחם של הקבצים גדל. הדבר היחיד שנותר סטטי הוא הגודל של צוות ה-IT, שקורס תחת הנטל. עידן ה-Big Data והתפוצצות המידע מחייב גישה שונה בשיתוף קבצים בתוך הארגון ומחוצה לו".

"שליחת קבצים דרך הדואר האלקטרוני או דרך שרתי FTP אינה עומדת בתקני אבטחת מידע ודרישות רגולטוריות, וקבצי העבודה האיטיים לא מתאימים לזירת התחרות העכשווית. ב-2012 חשף משרד הבריאות של דרום קרוליינה בטעות מידע רגיש על יותר מ-200 אלף פציינטים ששלחו מיילים במערכות לא מאובטחות. בשנה זו העלה מחקר של פורסטר (Forrester) כי שליש מפרצות האבטחה נגרמות כתוצאה משימוש רשלני במידע על ידי עובד הארגון או שותף עסקי".

Managed File Transfer – webMethods ActiveTransfer מציע מענה לאתגרים הללו ומאפשר לכל משתמש בארגון לשתף ולקבל קבצים בכל גודל בצורה מאובטחת – עם עמיתים בארגון ועם שותפים עסקיים. הפתרון מאפשר העברת נתונים במהירות ובאמינות אל היעדים המדויקים אליהם נשלחו. תכונות נוספות של הפתרון הן אוטומציה בשיתוף נתונים על בסיס הרשאות ואבני דרך, הצפנה ואבטחה מפני פרצות וזיהוי פעילות עוינת של גורמים חיצוניים, תאימות עם רגולציה כגון SOX ו-HIPAA ויכולת לנתח ולזהות את המידע המועבר.

לדברי אלראי, "פתרון ה-MFT של Software AG מציב סטנדרט חדש בניהול שיתוף קבצים בהיבטים של בקרה, אבטחת מידע, מהירות ואמינות. על פי חברת המחקר אברדין, בארגונים שעושים שימוש ב-MFT נרשמה ירידה של 26% בבעיות של שיתוף קבצים. בנוסף, בעיות אלה תוקנו בחמישית הזמן לעומת פתרונות אחרים ושחררו את תשתית ה-IT לתמוך במטלות מיחשוב אחרות".

אירועים קרובים