תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אבנר סנדרוביץ', תדיראן טלקום: "ארגונים נדרשים להוציא שירותים החוצה ולהתמקד בליבתם העסקית"

01/07/2014 10:20

מאת: הילל יוסף

"אנו מבחינים בשינוי בהרגלי הצריכה של ארגונים. שירותים שבעבר היו ניתנים על ידי הארגון פנימית, מתקבלים כשירותים חיצוניים. הדבר מאפשר לארגון להתמקד בליבתו העסקית, ופה אנו יכולים לסייע להם", כך אמר אבנר סנדרוביץ', CTO תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל.

סנדרוביץ' התראיין לאנשים ומחשבים לקראת כנס שעורכת החברה ביום ה' השבוע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך באולם אירועים דופלקס בהרצלייה.

לדבריו, "מנהל התקשורת בארגון צריך לשאול את עצמו מהם הצרכים של הארגון, ולהתמקד בצרכים שבקודקוד הפירמידה. את שאר הצרכים עליו להוציא החוצה ולקבל כשירותים מחברה חיצונית. כל שירותי התקשורת האחודה הארגונית הם המועמדים המיידיים להוצאה החוצה". הסיבה לכך, לדבריו, "היא כי שירותי התקשורת הם מורכבים לטיפול, הם מרובים ומתרבים. לדוגמה, אם נוספה כיום עוד אפליקציה – לארגון קשה לעמוד בטיפול בה. המדובר על ריבוי רכיבי הקצה – לא רק טלפון משרדי, אלא גם טאבלט וטלפון חכם לכל אחד מהעובדים". הוא ציין כי "המעבר לקבלת שירותי התקשורת מספק חיצוני אינו כרוך בשינוי רמת אבטחת המידע, ובנוסף – מניב חיסכון כלכלי".

באוקטובר האחרון השיקה תדיראן טלקום את איוניקס 2 – מערכת תקשורת אחודה לארגונים מבוזרים, שמתאימה לכל סביבה שנדרשת על ידי הלקוח, בין היתר לענן, סביבה וירטואלית או מקומית. השקתה של המערכת החדשה הגיעה שמונה חודשים לאחר שהחברה הוציאה את איוניקס 1. פיתוח המערכת הכוללת נמשך כשלוש שנים והושקעו בה יותר מ-10 מיליון דולרים. איוניקס 2 תומכת בכ-25 אלף משתמשים וכוללת אפליקציות לחדרי בקרה ולשירותי לקוחות (Contact center) שמתאימות למחשבים, טלפונים חכמים וטבלאטים, כמו גם למגוון משפחות טלפונים ו-Gateways. כן כוללת המערכת פונקציות לטלפוני SIP, שרידות מיטבית ואבטחת מידע. מאז השקתה הותקנה איוניקס בקרב עשרות לקוחות ארגוניים בארץ ובעולם. "המתג שלנו הוא מתג תקשורת מוביל יחידי בישראל שיש לו אישור להתקין אותו על גבי הענן של אמזון וגם על גבי תשתית הענן של VMware", אמר סנדרוביץ', "המדובר במתג שהוא אדיש לחומרה ולתשתיות התקשורת ופועל בכל סביבות התקשורת, וסביבת השרתים והמיחשוב והווירטואליזציה. זאת, בעוד מתגים אחרים דורשים שימוש בטכנולוגיה קניינית או של שותף עסקי שלהם".

בהיבט הארגון מול הלקוח, אמר, "אנו רואים מגמה מאד ברורה, של שירות רב-ערוצי, המאפשר ללקוח חוויית שירות אחידה בכל אמצעי תקשורת ובכל ערוץ. מאחורי המילה 'שירות-רב ערוצי' מסתתרת הרבה מאד טכנולוגיה שבסיסה הוא מערכת הקונטקט סנטר. מערכות אלו מאפשרות לארגון לתת ללקוח חוויית שירות רב ערוצית בטאבלט, ב-iPhone, ובעוד ערוצים – חוויית שירות איכותית ואחידה".

לתדיראן טלקום, אמר, "יש יכולת להעביר את הלקוח ממצב של ניווט לתפריטים טלפוניים לחווייה של חברה המכירה ומבינה אותו. מערכת איוניקס היא המובילה היחידה הנותנת שירות רב-ערוצי על גבי אותה פלטפורמה ובכך אנו נותנים מענה לצרכים הפנים-ארגוניים והן לצרכים מוכווני הלקוח של הארגון".

סנדרוביץ' סיכם באומרו כי "מיחשוב הענן וריבוי יחידות הקצה של המשתמשים, כמו גם ריבוי היישומים, מביאים לשינוי איכותי באופן בו חברות מתקשרות פנים-ארגונית ובאופן בו הן נותנות שירות ללקוחותיהם. אנחנו בתדיראן טלקום נותנים מענה לצרכים אלה בפלטפורמה משולבת שזמינה לצריכה הן בשירות ענני והן בהתקנה ברישוי מסורתי".

אירועים קרובים