קונביסטה ישראל רכשה את SAP ASAP

החברה הרוכשת מתמחה בפתרונות סאפ בעולמות הביטוח, הבנקאות וחברות התשתית, והנרכשת - בעולמות הפיתוח והאינטגרציה למערכות סאפ

קונביסטה ישראל, שמתמחה בפתרונות סאפ (SAP) בעולמות הביטוח, הבנקאות וחברות התשתית, הודיעה כי רכשה את SAP ASAP, שמתמחה בעולמות הפיתוח והאינטגרציה למערכות סאפ. יוני שויקה, הבעלים והמנכ"ל של החברה הנרכשת, יכהן בחברה הממוזגת בתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות. סכום העסקה לא נמסר לפרסום.

אתי גור אריה, מנכ"לית קונביסטה ישראל, אמרה כי הרכישה היא "קפיצת המדרגה השנייה מאז הקמת הפעילות של קונביסטה בישראל לפני כשנה, במהלכה גויסו עובדים לסניף המקומי ובוצעו פרויקטים במגזרי הביטוח, הבנקאות והתעשייה".

יוני שויקה, הבעלים והמנכ"ל של SAP ASAPלדבריה, "המיזוג בין החברות, שפועלות באותו ענף, בתחומים משלימים וסינרגטיים, יגביר את כושר התחרות שלנו ויאפשר לנו להציע סל פתרונות רחב יותר ללקוחותיה".

שויקה ציין כי "איחוד הפעילות יאפשר לחברה לענות למכרזים בשוק הפיננסי בישראל, תוך שילוב של הידע הנרחב שיש לקונביסטה בתהליכי המגזר הפיננסי עם יכולות ההתממשקות והאינטגרציה של ASAP SAP".

מספר עובדי קונביסטה העולמית עומד על כ-600 והיא פעילה ב-19 מדינות. העסקה נרקמה במהלך כנס קונביסטה השנתי שנערך מוקדם יותר החודש בפלמה דה מיורקה, בהשתתפות מאות מעובדי החברה, מכל הסניפים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים