תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סאפ זכתה בחוזה רחב היקף לאספקת שירותי ענן לחברת Shell

01/07/2014 11:53

צוות מומחים של חברת סאפ יסייע ל- Shell לפעול באופן פשוט יותר באמצעות החדשנות והגמישות של הענן.

חברת Shell חתמה על הסכם לטווח ארוך  עם חברת SAP, אשר  יסייע לה להפיק ערך מוסף מההשקעות הקיימות שלה ב-IT, ולהאיץ את המעבר לפלטפורמת SAP HANA בענן. Shell תטמיע בארגון את פלטפורמת SAP Cloud המבוססת על SAP HANA, את תוכנת Predictive Analysis של SAP המשמשת לחיזוי, את כלי חוויית המשתמש SAP Fiori ואת התוכנה Screen Personas של SAP.

Shell היא לקוחה ותיקה של SAP, וההסכם האמור מאריך את היחסים העסקיים בין שתי החברות המובילות האלה עד לסוף העשור.
צוות מומחים של SAP ישתלב בחברת Shell ויעבוד בשיתוף פעולה הדוק כדי למנף את סביבת SAP הקיימת בארגון. כתוצאה מכך יוכלו שתי החברות להפיק את המרב מטכנולוגיית SAP לטובת תוצאות עסקיות מוחשיות עבור Shell, עם צפי לצמצום עלות הבעלות הכוללת.
"אנו גאים בכך שמובילה עולמית כמו Shell חתמה על הסכם מעין זה עם SAP," אמר רוב אנסלין, חבר במועצת המנהלים של SAP ונשיא חטיבת הלקוחות הגלובלית של החברה. "אנו תומכים בשאיפת לקוחותינו למומחיות ארגונית מעמיקה, למנהיגות מחשבתית ולשיטות עבודה מומלצות בדוקות – כדי להראות כיצד חדשנות ללא הפרעות מסייעת ישירות בשינוי עסקי. אנו משוכנעים ש-SAP תשפר את יכולתה של Shell לממש את הגמישות והחדשנות של הענן ולכונן דרכים חדשות לחלוטין לניהול עסקים, תוך מינוף העוצמה של פלטפורמת SAP Cloud מבוססת HANA".

אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

אירועים קרובים