טוויטר עוברת למיקוד מודעות בסלולר – רכשה את TapCommerce
האם היכולת לנצל את 140 התווים שמאפשרת טוויטר עומדת להשתכלל בעזרת טכנולוגיית מיקוד חדשה? תגידו שלום לחברה החדשה של הציפור הכחולה
חדשות מענקית הציוצים אשר רכשה את TapCommerce, אשר מתמקדת בפיתוח טכנולוגיה למיקוד מודעות. טוויטר (Twitter) הודיעה אמש (ב') כי רכשה את TapCommerce, חברה שפיתחה טכנולוגיה למיקוד מודעות למכשירים ניידים. שתי החברות אישרו את הידיעה אך סירבו להוסיף פרטים. על פי אחת השמועות, סכום העסקה עומד על 100 מיליון דולר.
בטכנולוגיה של TapCommerce משתמשות, בין השאר, eBay וחברת המשחקים Supercell, והיא נועדה לעודד משתמשים לשוב ולהשתמש באפליקציות – למשל כדי להשלים רכישה שבה החלו.
תגובות
(0)