תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "לקוחות בוחרים בנו משום שאנו מצליחים לקיים דיאלוג של ערך עם הלקוחות ועם המשתמשים בשטח"

01/07/2014 16:00

שיחה עם עופר מילבסקי, סמנכ"ל תפעול והמוביל הטכנולוגי של סאפ ישראל

כמדי שנה ייערך גם השנה (3 ביולי, אווניו, אייר פורט סיטי) הכנס הארצי השנתי של משתמשי סאפ (SAP) בישראל – כנס ISUG, בהשתתפות מאות משתמשים ושותפי סאפ בישראל.

בשיחה לקראת האירוע עם עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול והמוביל הטכנולוגי של סאפ ישראל, הוא אומר: "השנה, אולי יותר מתמיד, אנו שמים דגש על החדשנות. בעולם העסקי של ימינו, שהולך והופך למורכב בשל כניסת ערוצים חדשים ומודלים חדשים, החדשנות וההתאמה לקצב ההתרחשויות חשובה מאי פעם".

מהם השינויים והתמורות שעברה סאפ בשנה האחרונה ואשר יוצגו ב-ISUG?
"סאפ מציגה פתרונות חדשניים רבים בשנים האחרונות וכך גם היה בשנה האחרונה. מצד אחד החברה שומרת על עקביות ופועלת באותם תחומים אסטרטגיים שהיא סימנה לשנים הבאות: יישומים עסקיים, ענן, מובייל, אנליטיקס וטכנולוגיה ובסיסי נתונים. בנוסף, בכל אחד מן התחומים הללו סאפ מציגה חידושים ופתרונות ייעודים לתעשיות בהן היא פועלת. פלטפורמת ה-SAP HANA החדשנית נמצאת בבסיסו של כמעט כל פתרון שאנו מציגים ומאפשרת פשטות וחדשנות בתהליכים עסקיים רבים הרלוונטיים בכל ארגון. בנוסף, נציג בכנס כי סאפ היא החברה היחידה בעולם המציעה כיום פתרונות עסקיים מוכחים ובשלים במספר מודלים: On Premise, בענן ובמודל היברידי. אחד המהלכים המרכזיים שסאפ עשתה בעידן הענן הוא שפתרונות הענן שלה מחוברים בינם לבין עצמם ובינם לבין פתרונות ה-On Premise, ועל ידי כך ניתן מענה אינטגרטיבי ורחב לארגונים שונים, תוך שימור השקעות קיימות שכבר בוצעו. נדבך חשוב נוסף הוא ממשק משתמש חדשני ופשוט שמציעה סאפ למשתמשי אפליקציות לכל רוחב הארגון מכל מכשיר ומכל מקום".

מהם התכנים המרכזיים שיוצגו בכנס ומהן הבשורות המרכזיות לקהל המשתמשים?
"מערכות מידע בארגון הן אמצעי יעיל ביותר לשינוי ותחרותיות של הארגון בשוק בו הוא פועל. חברות בשוק הישראלי מחויבות לשמור על חדשנות ויעילות על מנת לשמור על יתרון. אנו נציג כיצד מגיעים ל-Real Time Enterprise – ארגון שחושב ופועל בזמן אמת – הודות למערכות המיחשוב שלו, שמספקות מידע עדכני בכל מקום, בכל זמן ובכל מכשיר. בעידן אליו אנו נכנסים משתמשי סאפ וצוותי ה-IT ישמשו כסוכני החדשנות בארגון, ובאמצעות זאת הם יתקרבו עוד יותר לליבת העסקים, בשל הערך שהפתרונות יכולים לספק כיום. פתרון HANA, לדוגמה, מאפשר להם לספק למנהלים בארגון תהליכים בזמן אמת, מהלך שייצור קירבה וחשיבה משותפת בין ה-IT למנהלי העסקים בארגון".

מה מאפיין את קהילת משתמשי סאפ בישראל ומהם הצרכים המרכזיים שלהם כיום?
"מאפיין מרכזי של משתמשי סאפ הינו תשוקה ליצירת ערך בארגון באמצעות מיצוי הפלטפורמה עליה הם עובדים. משתמשי סאפ מחוברים לתהליכים העסקיים הקריטיים בארגונים רבים וככאלה הם לא רק ספקי פתרון טכנולוגי, אלא תווך ראשון ביכולת של הארגון לממש חדשנות ולהשתנות מהר לפי הצרכים העסקיים שלו".

כיצד סאפ שומרת על קשר ומעדכנת את קהילת המשתמשים בישראל?
"סאפ ישראל שומרת על קשר עם המשתמשים במספר ערוצים, חלקם ייחודיים לישראל. ראשית, בישראל ישנו שיתוף פעולה מהמרשימים בעולם בין לקוחות סאפ עצמם. זוהי קהילה שוקקת השמחה לשתף פעולה ולחלוק ידע וניסיון האחד עם השני. בסאפ ישראל אנו מקיימים שיח אסטרטגי עם לקוחות רבים ומתוך האסטרטגיה העסקית שלהם אנו בונים יחד את האופן שבו סאפ יכולה להוות שותף מלא להצלחתם. אנו משלבים את צוותי המעבדות בישראל ובעולם בתהליכים רבים עם לקוחות בישראל, וכמו כן עורכים אירועים קבועים לקהילות שונות בארגון: מנהלי כספים, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי טכנולוגיה וכדומה, על מנת להקשיב לצרכים שלהם ולכוון את הפתרונות העתידיים לצרכים אלו. אנו מודים ללקוחות שלנו בישראל הבוחרים בנו ובשותפים העסקיים של סאפ בכל פעם מחדש".

אירועים קרובים