תוכן שיווקי

שיתוף פעולה אסטרטגי של סאנדיסק עם GigaSpaces הישראלית

טכנולוגיה חדשה של סאנדיסק - ה-ZetaScale - תשולב בפתרון ה-XAP MemoryXtend של GigaSpaces ● פתרון זה יאפשר ללקוחות לאחסן, לעבד ולנתח נתונים במהירויות גבוהות מאוד ובמחיר של אחסון פלאש ● כמו כן, הפתרון יאפשר שימוש במאות טרות של מידע, תוך צמצום עלויות החומרה

02/07/2014 09:41
עומדת בפני רכישה? סנדיסק

סאנדיסק, ענקית פתרונות הפלאש העולמית, הודיעה על שותפות אסטרטגית עם GigaSpaces Technologies הישראלית, ספקית מיחשוב בתוך הזיכרון (In-memory computing) וטכנולוגיית Orchestration בענן. זאת, על מנת לספק פתרון חדש, שמאפשר ללקוחות לקבל את הביצועים הטובים ביותר, יכולת גדילה (Scaling) וחיסכון בעלויות של אחסון מבוסס פלאש (Flash).

בבסיס שיתוף הפעולה נמצא מוצר תוכנה חדש של סאנדיסק – ZetaScale, המאפשר לבצע אופטימיזציה ביכולת הניצול של אפליקציות המאוחסנות בפלאש. XAP MemoryXtend משלב יכולות מיחשוב בתוך הזיכרון (In memory computing) יחד עם ZetaScale ובכך מאפשר ללקוחות לאחסן, לעבד ולנתח נתונים במהירות קרובה לזיכרון DRAM במחיר של אחסון פלאש. כמו כן, הפתרון תומך בגידול בנפח המידע שביישומים למאות טרות.

"טכנולוגיית XAP MemoryXtend החדשה שלנו מסייעת למפתחים לנצל באופן מלא את היתרונות של אחסון פלאש על מנת להגביר את ביצועי היישומים, ובנוסף, נותנת למפתחים השראה לייצר פתרונות חדשים עבור דטה סנטרים מבוססי SSD", אמר זאב ביקובסקי, מנכ"ל GigaSpaces. "בעקבות העבודה המשותפת עם סאנדיסק, הלקוחות יוכלו כעת לנצל את טכנולוגיית הפלאש כדי להשתמש במיחשוב בזיכרון וניתוח בזמן אמת במגוון רחב יותר של יישומים עסקיים, ללא צורך ברכישת תשתיות חומרה נוספות – דבר המסייע בהורדת עלויות ובהעלאת ה-ROI".

XAP MemoryXtend מספק גם Persistent storage וגם הזדמנות להשתמש במערכי נתונים גדולים יותר בניתוחי מידע. הפתרון יוצר ארכיטקטורה היברידית המבוססת זיכרון RAM ואחסון פלאש גם יחד, ובכך מאפשר למערכי נתונים לגדול מעבר למגבלות DRAM ולתוך אחסון הפלאש.

"אנחנו שמחים מאוד מתוצאות שיתוף הפעולה", אמר ג'ון סקרמוזו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל תחום פתרונות אחסון ארגוניים בסאנדיסק. "באמצעות שימוש בתוכנת ZetaScale וב-XAP MemoryXtend אנחנו יכולים לאפשר למשתמשי ה-In-memory computing וניתוח הנתונים בזמן אמת ליהנות ממגוון רחב יותר של יישומים עסקיים מבלי להשקיע בתשתית חומרה נוספת".

XAP MemoryXtend היא טכנולוגיה מגוונת בכל הקשור ליכולת עבודה עם סוגי אחסון פלאש שונים ותומכת ב-PCIe ,SAS ,SATA, רכיבי DIMM או NVMe מכל ספק – דבר שמעניק ללקוחות GigaSpaces  גמישות מרבית בבחירת החומרה המתאימה ביותר לצרכים שלהם.

אירועים קרובים