תוכן שיווקי

TokenAds הישראלית פותחת משרדים בלונדון בסיוע הנספחות המסחרית של שגרירות בריטניה

02/07/2014 09:55

TokenAds, אחת החברות הבולטות בתחום פתרונות פרסום המוטמעים במשחקים, הודיעה על פתיחת משרדים חדשים בבריטניה. בסיוע המומחים של הנספחות המסחרית בשגרירות בריטניה בישראל (UKTI), שאיתרו עבור החברה מיקום מועדף בבריטניה וליוו אותה בתהליך ההקמה, בחרה TokenAds להקים את משרדיה החדשים באזור הסוהו שבלונדון.

חיה סוגוט, מנכ"לית TokenAds, אמרה כי "המשרדים בבריטניה פותחים בפנינו אפשרויות גדולות, בהן גידול ניכר של בסיס לקוחות החברה, חיזוק שיתוף הפעולה שלה עם סוכנויות פרסום בינלאומיות ומבחר שירותים בעלי ערך מוסף עבור מפרסמים ומפתחי משחקים כאחד. הסיוע שקיבלנו מהנספחות המסחרית של שגרירות בריטניה בישראל היווה שיקול חשוב בבחירת בריטניה כמיקום מועדף באירופה להרחבת עסקינו. המומחים של הנספחות המסחרית חיברו אותנו עם האנשים הנכונים בממלכה, שסייעו לנו לאורך כל שלבי תהליך ההקמה".

אופיר בן נתן, יועץ השקעות בכיר בנספחות המסחרית של שגרירות בריטניה, ציין כי "אנחנו מציעים שירותי ייעוץ ללא תשלום לכל חברה ישראלית שרוצה לפתוח עסקים בבריטניה. עד כה סייענו ליותר מ-250 חברות ישראליות שגילו את הפוטנציאל הגלום בשוק הבריטי להרחבת עסקיהן. בריטניה יכולה להציע הזדמנות גדולה עבור חברות ישראליות ומהווה שער לאירופה כולה".

אירועים קרובים