תוכן שיווקי

אובליסק תייצג בישראל את חברת אבטחת המידע CounterTack

02/07/2014 12:51

חברת אובליסק הפצות, המתמחה בהפצה, מכירה והטמעה של פתרונות מתקדמים בתחומי אבטחת מידע, שו"ב ותקשורת, מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת אבטחת המידע CounterTack, המתמחה בפיתוח של פתרונות אבטחת מידע לאיתור וניתוח התקפות בזמן אמת, וייצוג בלעדי שלה בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה אובליסק תספק שירותי הפצה, Pre-Sale, מכירה, ותמיכה מקומיים ללקוחות CounterTack בישראל.

הגנה בזמן אמת
חברת CounterTack פיתחה פלטפורמה – CounterTack Sentinel – לזיהוי בזמן אמת של איומים הפועלים נגד תחנות הקצה הארגוניות (Real Time Endpoint Threat Detection and Response). הפלטפורמה מאפשרת זיהוי מתקפות מתקדמות נגד הארגון מיד עם כניסת הגורם הזדוני לארגון, וזאת באמצעות זיהוי של התנהגות התוקף והצגה של התקיפה בצורה גרפית ופשוטה. פלטפורמת CounterTack Sentinel עושה שימוש בטכנולוגיות ייחודיות בתחומי אנליטיקה וביג דאטה באמצעותן היא מסוגלת לזהות בזמן אמת שינויים הנגרמים בתחומי הרשת הארגונית בשלבים הראשונים של תקיפת סייבר (Zero Day Attack), ולהתריע למנהלי אבטחת המידע על היווצרות השינויים. באופן זה יכולים מנהלי אבטחת המידע לאתר את התקיפה בשלבים מוקדמים, ולהפעיל אמצעים כדי לנטרל את המתקפה לפני שתיצור נזק לארגון.

חברת CounterTack הוכרה על ידי חברת המחקר גרטנר כ- Cool Vendor בדו"ח העוסק בשוק הפתרונות לתחום Application and Endpoint Security לשנת 2014. המשקיעים בחברה כוללים בין השאר את חברת סימנס, בית ההשקעות גולדמן זאקס, וזרוע ההון הסיכון של משרד ההגנה האמריקאי. לחברה שיתופי פעולה טכנולוגיים עם אמזון (AWS), מקאפי, RSA ועוד.

 CounterTack"CounterTack מזהה את פעילות הנוזקה מיד עם כניסתה לרשת הארגונית"

שהם דוד, מייסד ומנכ"ל אובליסק הפצות, מציין כי "אחת הדרישות המרכזיות של מגזר האנטרפרייז בתחום אבטחת המידע נוגעת ביכולת לזהות תקיפה עוד בשלבים המוקדמים ביותר שלה, מיד עם הכניסה של וירוס ,נוזקה או גרם עוין לתוך הארגון. תקיפות סייבר מתקדמות כוללות מנגנונים שמתחילים לפעול מיד עם כניסתם לתוך הרשת הארגונית או כאשר הם מתיישבים על תחנת קצה.. מנגנונים אלה מייצרים רעשי רקע שניתן לזהותם, אלא שנדרשת טכנולוגיה ייעודית לצורך זיהוי פעילויות אלה בשלב כה מוקדם של התקיפה. CounterTack יודעת לזהות פעילות רקע בזמן אמת, ולתת למנהלי אבטחת המידע את המודיעין הדרוש כדי לנתק תחנת קצה נגועה או להפעיל כלים אחרים למניעת התפשטות הנוזקה ברשת הארגונית." דוד הוסיף כי "מדובר ביכולת שנחשבת ייחודית בתעשייה היום. למעשה, CounterTack פיתחה את מערכת יום הדין בכול מה שנוגע לזיהוי ואיתור של פעילות זדונית נגד הארגון. מצד אחד, הפלטפורמה פותחה עם יכולות הסוואה מתקדמות, דבר שמאפשר לה לזהות את התוקף מבלי שהתוקף יזהה אותה, ומבלי שהתוקף יוכל לנטרל את ההגנה של CounterTack. זו יכולת ייחודית ומהפכנית שפותחה מתוך ראייה והבנה עמוקים של טכניקות התקיפה המתקדמות ביותר היום בשוק. מצד שני, המערכת כוללת יכולות זיהוי בזמן אמת העושות שימוש בטכנולוגיות אנליטיקה של ביג דאטה, למעשה CounterTack רתמה כאן את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום אנליטיקה וזמן אמת לעולם הגנת הסייבר, יכולת שהיא נחשבת פורצת דרך בתחום."

במסגרת שיתוף הפעולה המקומי הקימו אובליסק ו- CounterTack מעבדת POC הכוללת סביבה חיה של מעל 20 אלף תחנות קצה, שעובדות בזמן אמת (real time) ומסוגלות להציג הדמיה של תקיפה מתוחכמת ואת יכולות פלטפורמת CounterTack Sentinel בזיהוי ואיתור בזמן אמת של מרכיבי המתקפה והנתיב שלה עד לרמת תחנת הקצה ממנה חדרה הנוזקה לארגון.
לפרטים נוספים

אירועים קרובים