סקר: מחצית מהאמריקנים לא יכולים בלי הסמארטפון

הצרכנים האמריקנים כל כך אוהבים את הסלולר שלהם, עד ש-47% מהם מודים שלא ישרדו בלעדיו אפילו יום אחד ● במקרה שהוא אובד או נגנב, הם מוכנים לוותר אפילו על שוקולד או אלכוהול כדי לקבל אותו בחזרה

47% מהצרכנים בארצות הברית מודים שלא ישרדו אפילו יום אחד בלי הסמארטפון שלהם – כך עולה מסקר שערך בנק אוף אמריקה (Bank of America). רבים מהאמריקנים רואים במכשירי הסלולר שלהם חשיבות גדולה יותר מאשר חפצים יומיומיים אחרים ופעילויות יומיומיות אחרות, כמו שתיית קפה וצפייה בטלוויזיה.

הסקר אף העלה כי רבים מהצרכנים משתמשים במכשירים הסלולריים לצרכי בנקאות. למעשה, יותר מ-60% נכנסו לחשבון הבנק שלהם דרך האפליקציה הסלולרית לפחות פעם אחת. כשליש (31%) עושים זאת לפחות פעם ביום וארבעה מתוך חמישה משתמשים (82%) – לפחות פעם בשבוע. הפעילויות הבנקאיות הנפוצות ביותר הן בירור יתרה, העברות בנקאיות, תשלום חשבונות והפקדת צ'קים.

יצוין כי הסקר הוא חלק ממחקר בשם מגמות בניידות צרכנית (Trends in Consumer Mobility), הסוקר מגמות בתחום הצרכנות הסלולרית בקרב בוגרים שהם בעלי סמארטפונים ושיש להם "יחסים" עם הבנק. נמצא בו כי קישוריות סלולרית היא קריטית כל כך, עד שהסמארטפון נופל בחשיבותו בחיי היומיום של הצרכנים רק מהאינטרנט ומההיגיינה האישית. 91% השיבו כי הוא חשוב להם לא פחות מהמכונית שלהם, מדיאודורנט וכאמור, גם מהטלוויזיה ומקפה.

קבוצת הגיל שמעניקה לסמארטפון שלה את החשיבות הרבה ביותר (96%) היא, איך לא, הצעירים בגילאי 18-24 – יותר, למשל, ממברשת השיניים שלהם, לה הם נותנים "רק" 93% חשיבות.

שירותי הבנקאות הסלולריים אמנם פופולאריים (47% השיבו כי זה האמצעי הראשון בו הם משתמשים בשירותים בנקאיים), אבל לא מחליפים את הביקור בסניף. 84% מהמשיבים הלכו לבנק לפחות פעם אחת בחצי השנה שלפני עריכת הסקר.

נתונים נוספים שעלו בסקר מצביעים על כך שאנשים מחשיבים התעסקות במכשיר הסלולר בעת נהיגה, דיבור קולני במכשיר במקום ציבורי ופרסום יותר מדי פרטים אישיים ברשתות חברתיות כהתנהגויות המעצבנות ביותר שאנשים עושים באמצעות המכשיר הנייד. ל-60% לא יפריע שימוש בטביעת האצבע שלהם כאמצעי גישה לאפליקציית הבנקאות הסלולרית ושליש אף הביעו נוחות משימוש בסריקת רשתית העין או בזיהוי קולי.

ואחרון חביב: על מה מוכנים האנשים לוותר כדי לקבל בחזרה את הסמארטפון שלהם? אפילו על אלכוהול ושוקולד…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים