ורד ליברמן, VEEAM: "לקוחות רוצים גישה בכל שעה, מכל מקום ועם מינימום זמן התאוששות מאסון"

"נוצר פער בין הצרכים החדשים של עולם ה-IT לבין זמן ההתאוששות מאסון: יש כיום ללקוחות אפס סבלנות לכך", אמרה ליברמן, מנהלת מכירות אזורית בחברה

"ההתנהלות העסקית השתנתה: לקוחות רוצים כיום גישה מכל מקום ובכל זמן, 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. בנוסף, יש להם אפס סבלנות לאיבוד המידע והחיבוריות לרשת, והם דורשים התאוששות במינימום זמן", כך אמרה ורד ליברמן, מנהלת מכירות אזורית ב-Veeam.

ליברמן דיברה בכנס של החברה שנערך הבוקר (ד') באולם EAST בתל אביב, בהשתתפות לקוחות ואנשי מקצוע בתחום.

במהלך האירוע חשפה החברה את פתרון Veeam Backup & Replication v8. לדברי ליברמן, "נוצר פער בין הצרכים החדשים של עולם ה-IT לבין זמן ההתאוששות מאסון. הפתרונות הגיבוי הקיימים חלקיים בלבד. לקוחות משקיעים בחומרה ובווירטואליזציה אבל נתקלים בביצועים נמוכים, כי הפתרונות הללו לא נותנים מענה לתשתיות חדשות. אנחנו סוגרים את הפער ומאפשרים RTPO של פחות מרבע שעה וזמינות תמידית. זה מתאפשר באמצעות שילוב של כמה טכנולוגיות שמאפשרות לתת את השירותים בצורה המהירה והטובה ביותר".

לדבריה, "Veeam Backup & Replication v8 מביא את הקלות והפשטות לווירטואליזציה".

ליברמן סקרה בקצרה את Veeam ופעילותה. היא סיפרה כי החברה נוסדה ב-2006, יושבת בשווייץ ומעסיקה מעל 1,300 עובדים. יש לה יותר מ-100 אלף לקוחות בכל העולם, מעל 1,000 מהם בישראל, וכ-25 אלף שותפים ברחבי תבל. בין הלקוחות הישראליים של החברה, או לקוחות ש-Veeam נותנת שירות לפעילותם בישראל, ניתן למנות את פייסבוק (Facebook), ווי אנקור, המכללה האקדמית להנדסה, דלק, פז, Telit, דלתא ולוריאל (Loreal). לדברי ליברמן, "אנחנו פועלים בישראל מזה כשנתיים ומעגל השותפים שלנו בארץ הולך ומתרחב".

במהלך האירוע הוצגו שלושה סיפורי לקוח, בארגונים בהם הוטמעו מערכות Veeam.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים