לוקה דה לוקה, Veeam: "על מנהלי ה-IT לגרום לכך שהמערכות יפעלו 24 שעות ביממה והמידע לא יאבד"

"האתגר שלהם הוא להגן על המידע ולאחסן אותו תוך כדי שמירה על סביבה נוחה יותר לניהול", אמר דה לוקה, אוונגליסט לאזור EMEA בחברה ● הוא דיבר באירוע בו הושק הפתרון Veeam Backup & Replication v8

"מערכות ה-IT זמינות כיום 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, כי כל הזמן יש אנשים פעילים, שמתקשרים אחד לשני וצריכים להיות זמינים לגורמים שונים, כמו ספקים או לקוחות. זה גורם למנהלי ה-IT אתגר גדול – איך להפעיל את המערכות כמו שצריך מבלי שיאבד מידע", כך אמר לוקה דה לוקה, אוונגליסט לאזור EMEA ב-Veeam.

דה לוקה דיבר בכנס של החברה שנערך הבוקר (ד') באולם EAST בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות לקוחות ואנשי מקצוע בתחום.

לדבריו, "אפשר לאבד מידע בכל זמן. שחזור שלו מצריך הפקה רבה וכסף רב. המידע ואחסונו הם דברים חשובים שצריך להגן עליהם. האתגר הוא איך לעשות זאת ולשמור על הסביבה נוחה יותר לניהול".

אמיר מרואני, מנהל פריסייל אזורי ב-Veeam. צילום: קובי קנטורהוא ציין כי יש בשוק פתרונות אבטחה וגיבוי רבים. "פתרונות המשכיות עסקית או התאוששות מאסון הם יקרים ומצריכים שימוש בדטה סנטרים רבים. בנוסף, הם מתאימים רק למספר אפליקציות", הוסיף דה לוקה. "לעומת זאת, פתרון גיבוי רגיל יכול להגן על כל אפליקציה אבל ההתאוששות מאסון ארוכה מדי. לוקח זמן רב מדי לעשות Restore והמערכות צריכות להשבית פעילות לזמן רב. עסקים שואפים שהפעילות תשוב לסדרה בתוך כמה דקות, וכאן Veeam נכנסת".

במהלך האירוע חשפה החברה את פתרון Veeam Backup & Replication v8. דה לוקה אמר כי "הפתרון שלנו יפעל כשבאמת צריכים התאוששות מאסון. האפליקציות רצות כמו שצריך ויש בידוד. אחד הסיכונים הגדולים בכל סביבה הוא שינויים. לפעמים הם יכולים לגרום לדברים לא טובים. הפתרון שלנו מאפשר להעתיק ולטפל בבעיות מבלי לפגוע בתהליכים השוטפים. הלקוחות יכולים להיות בטוחים שהם יפעלו".

אמיר מרואני, מנהל פריסייל אזורי ב-Veeam, אמר כי "בנינו את הגרסה החדשה של המוצר על פי דרישות הלקוחות. שאלנו אותם מה הם צריכים". הוא מנה כמה מתוך 100 הפיצ'רים החדשים שנוספו לגרסה הנוכחית ושמבדילים בינה לבין גרסאות העבר של הפתרון. בין היתר, לא צריך עוד לאפס את הסיסמה כשמשחזרים משתמש במערכת, הגרסה מאפשרת תמיכה ב-SQL 2005 ומעלה, שחזור הנתונים נעשה במהירות רבה יותר והוא כולל תמיכה לארכוב בסיס הנתונים אונליין. כמו כן, ציין, Veeam Backup & Replication v8 כולל פיצ'רים שונים לספקי ענן – ציבורי ופרטי.

לעומת זאת, לדבריו, הממשק של הגרסה הנוכחית נשאר זהה לזה של הגרסה הקודמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים