תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סאפ חושפת את SAP Simple Finance – מערכת מודרנית של פתרונות פיננסיים

SAP Simple Finance, המבוססת על פלטפורמת SAP HANA, מאיצה את המהפך הפיננסי בענן

02/07/2014 17:41

סאפ (SAP) חשפה את פתרון SAP Simple Finance עבור מחלקות הפיננסים בארגונים. SAP Simple Finance מבוסס על SAP HANA ומביא את הפשטות של פתרונות הענן של סאפ לניהול תהליכים קריטיים בתחומי הכספים, כמו תכנון, ניתוח, חשבונאות, קונסולידציה, קופה, פעולות פיננסיות, סיכונים ותאימות ועוד, בענן אמין ומאובטח – ובזמן אמת.

כמובילה בפתרונות פיננסיים בעשורים האחרונים, סאפ עבדה באופן הדוק עם לקוחות כדי לזהות את המשימות המורכבות ביותר בתחום הכספים ולהפוך אותן לפשוטות יותר לצריכה ולביצוע. התוצאה, SAP Simple Finance, מבוססת על SAP HANA Enterprise Cloud ומספקת תובנות בזמן אמת למנהלי כספים (CFO) ולמחלקות הכספים.

"אלפי חברות בישראל וברחבי העולם מנהלות את התהליכים הפיננסיים שלהן על בסיס פתרונות סאפ. השקת SAP Simple Finance מגדירה עידן חדש לגמרי של פתרונות שנועדו לסייע ללקוחותינו לטפח זריזות, גמישות ועם זאת פשטות בכל תהליך עסקי, תוך עמידה בדרישות רגולטוריות", אמר אמנון פרוינד, מנהל המגזר הפיננסי בסאפ ישראל. "SAP Simple Finance, שמסופק בענן סאפ, המבוסס על SAP HANA, מגדיר תקן חדש לתוכנות פיננסיות בענף שלנו. מנהלי כספים ומחלקות כספים יכולים לחזק כעת את תפקידם האסטרטגי בשיפור הביצועים הפיננסיים בעזרת כלים של אנליטיקה בזמן אמת ויכולות תכנון שמסופקות בענן".

מהפך פיננסי מואץ
SAP Simple Finance פותח כדי לסייע ללקוחות לעמוד בצרכים העסקיים המתפתחים של מחלקות הכספים. ערכת פתרונות זו כוללת יכולות וחידושים מתקדמים, ביניהם:
•    מקור יחיד של אמת בין התנועות לכלי ה-BI, כדי לייעל ולצמצם זמני עיבוד ניתוח והתאמות.
•    יכולות חדשות בזמן אמת להעברת עיבוד כספים, כגון פעילויות סוף חודש.
•    תכנון וחיזוי מהירים וחדשניים המשולבים עם ניתוח של חיזוי כדי לבדוק מודלים עסקיים חדשים ולהעריך באופן מיידי השפעות פוטנציאליות על השורה התחתונה.
•    יכולות חדשות של דיווח וכלי BI למשתמשים פיננסיים עם גישה בשירות עצמי לכל המידע, המאפשר יישום מיידי של תובנות עסקיות לכלל פעולה.
•    חיבורים לרשתות עסקיות בזמן אמת כדי ליצור מערכות אקו-סיסטם עסקיות משולבות ולסייע ליצור שיתוף פעולה אופטימלי עם לקוחות, ספקים, בנקים ורשויות ממשלתיות.
•    יכולות תאימות רגולטוריות עולמיות בנושאי מטבעות, שפות וענפים עם יכולות תאימות משפטית מובנות והערכת סיכונים רציפה לאורך כל התהליכים בארגון.

IT פשוט יותר, עם בחירה
לבחירה וגמישות מרביות ניתן לפרוס את פתרון SAP Simple Finance כשירות מנוהל דרך SAP HANA Enterprise Cloud. ניתן גם לחבר מערכת זו של פתרונות פיננסיים ליישומים אחרים בענן ובאתר, במודל פריסה היברידי, המאפשר ללקוחות להגן על השקעות ה-IT הקיימות שלהם ואף להרחיב אותן. לקוחות סאפ הקיימים יכולים לעבור ל-SAP Simple Finance באמצעות מעבר של המערכות הפיננסיות שלהם ל-SAP HANA Enterprise Cloud. ניתן לקשר את הפתרון בקלות להיצע הרחב של יישומי ענן ציבורי של סאפ לתחומי עסקים עיקריים כגון משאבי אנוש (HR), רכש, מכירות, שירות ושיווק, וכן לרשת Ariba, המאפשרת שיתוף פעולה בקהילת המסחר הגדולה ביותר בעולם.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אודות פעילותה של סאפ בישראל
סאפ היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. סאפ מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשייה. מבין 3,400 לקוחות סאפ, כ-200 הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. לסאפ ישראל כ-220 אלף משתמשי קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, ביטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, ונדל"ן. בין לקוחות סאפ בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים