מאז החטיפה: כמיליון כניסות לאפליקציה של חדשות ערוץ 2

האירועים עוררו את רצון הגולשים להתעדכן מה עלה בגורל החטופים, השרתים עליהם מבוססת האפליקציה עמדו בעומס ולא נרשמה ירידה בקצב החומרים ובאיכותם ● קבוצת יעל מפתחת בימים אלה אפליקציה חדשה לחדשות ערוץ 2 בפרויקט שנאמד במאות אלפי שקלים

רבים נכנסו לאתרים ולאפליקציות שעוסקים בחדשות מאז החל אירוע החטיפה של שלושת הצעירים גיל-עד שאער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל, על מנת להתעדכן בגורלם. אחת האפליקציות הבולטות שבהן היא זו של חדשות ערוץ 2, ש-"זכתה" מאז תחילת הפרשה לכמיליון כניסות.

יצוין כי למרות העומס הרב, לא הייתה ירידה בקצב ההורדה של החומרים ובאיכותם. על פי עמית דובר, סמנכ"ל חטיבת התוכנה בקבוצת יעל, המידע הממוחשב של חדשות ערוץ 2 מאוחסן על שרתים של גוגל (Google), כאשר יעל תוכנה מנהלת ומתחזקת את הבק אופיס שלהם, ובכלל זה את האפליקציה.

עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה בקבוצת יעלדובר ציין כי "העומסים הרבים שבהם עמדו השרתים של חדשות ערוץ 2 בתקופה של שיא רייטינג התאפשרה בזכות תשתיות מערכות המידע והשילוב של המובייל".

בימים אלה החלה יעל בפיתוח אפליקציה חדשה לחדשות ערוץ 2, שמיועדת ל-iPhone ול-iPad. היא תעלה לאוויר בחודשים הקרובים ומבוססת על שדרוג מערכות הבק אופיס, בפרויקט שעלותו נאמדת במאות אלפי שקלים.

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, אמר כי פיתוח האפליקציה הוא חלק מהפעילות של הקבוצה בתחום המובייל בשוק הארגוני. "אנחנו חשים שתחום האפליקציות הארגוניות הולך ומתרחב בישראל", אמר.

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל. צילום: פלי הנמרלדברי אברהמי, "עד כה דיברו הרבה על אפליקציות שקשורות לחוויית המשתמש הפרטי, אולם הפרויקט בחדשות ערוץ 2 הוא דוגמה לפעילות רחבה הרבה יותר, הקשורה למערכי ה-IT המרכזיים בארגון, כאשר האפליקציה היא אחת מהן".

קבוצת יעל הכריזה בראשונה על שיתוף הפעולה שלה עם חטיבת האנטרפרייז של גוגל במסגרת הכנס של פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה בבודפשט. גוגל מציעה לארגונים נפח אחסון בלתי מוגבל בענן, בחוזה חתום, בעלות של חמישה דולר לחודש לכל עובד. זאת, בעוד שהעלות הממוצעת לעובד כיום בארגונים עתירי מידע שנדרש לאחסן ולגבות עומדת על 100-150 דולר, עם שטחי אחסון מוגבלים בנפחים.

כמו כן, מאפשרת גוגל לקבל שטחי אחסון בעננים שלה, מכל רכיב נייד או מחשב PC, עם אפשרות כניסה ויציאה – ללא התחייבות מראש, אפילו לפרקי זמן קצרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים