תוכן שיווקי

CA Technologies מצטרפת לקונסורציום FIDO Alliance

בקבוצה מבקשים לקדם אימות זהות ולהסיר את הסיסמאות מהתהליך של האבטחה המקוונת

02/07/2014 18:14

CA Technologies הודיעה על הצטרפותה ל-FIDO (ר"ת Fast Identity Online Alliance), קונסורציום תעשייתי שמגבש תקנים לאימות פשוט וחזק יותר של הזהות בעסקאות מקוונות.

כחברה מובילה באימות זהות של משתמשים (user authentication) וכחברה נותנת חסות בקונסורציום FIDO Alliance, תתרום CA Technologies ממומחיותה באימות זהות על פי גורמים מרובים ועל בסיס סיכונים, ובניהול של הזיהוי והגישה, לעבודת הקבוצה, שמגבשת מפרטים פתוחים ומקובלים בענף לשיפור התהליך של אימות הזהות.

"בשוק משוועים מזה שנים לחלופה לסיסמאות", אמר ג'ים רינו, ארכיטקט אבטחה ראשי בחטיבת האבטחה של CA Technologies. "הודות להתמקדות בנושא של קונסורציום FIDO Alliance ונוכח ההשתתפות של חברות מובילות בענף דוגמת CA, נוכל לגבש מפרטים שיציעו חלופה ממשית לסיסמאות ויאפשרו לאמת זהות של משתמשים בצורה חלקה לחלוטין".

"CA Technologies נחשבת כבר שנים רבות לחברה מובילה בניהול של הזיהוי והגישה ובאימות זהות של משתמשים. המומחיות והניסיון שנצברו בחברה במהלך העבודה עם כמה מהתאגידים והגופים הממשלתיים המובילים בעולם יסייעו, ללא ספק, לקדם את המשימה שלנו לאימות זהות מאובטח יותר – ובו זמנית קל יותר לשימוש באינטרנט", אמר מייקל בארט, נשיא FIDO Alliance.

לפרטים נוספים על הפתרונות המתקדמים של CA Technologies לאימות זהות בקרו כאן.

אירועים קרובים