קוואלקום רכשה את הסטארט-אפ הישראלי ווילוסיטי תמורת 400 מיליון דולר

החברה מפתחת ערכת שבבים לרשת אלחוטית לבתים ולמשרדים, שתשולב ב-SnapDragon 810 ● העסקה נסגרה בחודש מאי אולם פורסמה רק הלילה

קוואלקום (Qualcomm) הודיעה אמש (ד') כי רכשה את הסטארט-אפ הישראלי ווילוסיטי. החברה לא מסרה את סכום הרכישה, אולם הוא מוערך בכ-400 מיליון דולר, בכלל זה עשרות מיליונים שנמצאים בקופת המזומנים של החברה. העסקה נסגרה בחודש מאי אולם פורסמה רק הלילה.

ווילוסיטי נוסדה ב-2007 ויושבת בקיסריה. מייסדיה הם טל תמיר (המנכ"ל), דני רטיג, גל בסון ויורג מייסן. במרוצת השנים הושקעו בה 105 מיליון דולר, על ידי סיסקו (Cisco), וינטג', ג'רוזלם גלובל, סקויה, בנצ'מרק (Benchmark), את'רוס, מארוול (Marvell) ו-Tallwood. החברה מפתחת ערכת שבבים לרשת אלחוטית ועל פי קוואלקום, הרכישה מהווה "צעד משמעותי לקראת רשת אלחוטית בקצב של מיליארדי סיביות לשנייה עם טכנולוגיית 60 ג'יגה-הרץ עבור מובייל, מחשבים ורשתות".

הנרכשת מייעדת את הטכנולוגיה שלה לבתים ולמשרדים. היא תשולב ב-SnapDragon 810 של קוואלקום, לצורך העברת קבצי וידיאו בין מכשירים בבית במהירות.

קוואלקום אוחזת בנוכחות רבה בשוק הישראלי ובשנים האחרונות היא משקיעה בחברות ישראליות. ואף רכשה באחרונה את CSR. לפני חודשים אחדים הקימה החברה מרכז פיתוח שלישי בישראל ובתערוכת הסלולר העולמית האחרונה בברצלונה היא הודיעה על שיתופי פעולה עם שני סטארט-אפים ישראליים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים