סתוית נבון, סאפ: "מנמ"ר השואף לקדם ארגונו – נדרש להביא ערך עסקי מהיר"

"לפני שנה הצגנו את חזון החברה והאסטרטגיה שלה; כיום אני יכולה להגיד כי סאפ החליפה לעצמה פרדיגמה", אמרה נבון, מנכ"לית החברה

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ (SAP) ישראל. צילום: קובי קנטור

"המנמ"רים נמצאים כיום בפני כמה אתגרים לא פשוטים כלל ועיקר. מחד, עליהם להביא יותר מוצרים ושירותים למשתמשים, ולעשות זאת מהר יותר. מאידך, עליהם להניב יותר ערך עסקי לארגון. הדרך להשיג יעדים אלה היא בעזרת טכנולוגיה שמייצרת תובנות עסקיות לארגון – ויותר מהר", כך אמרה סתוית נבון, מנכ"לית סאפ (SAP) ישראל.

נבון דיברה במליאה המרכזית ב-ISUG2014, הכנס הארצי השנתי של משתמשי סאפ בישראל, שנערך היום (ה') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות כ-1,000 איש. מנחה המליאה המרכזית בכנס היה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לפני שנה, אמרה נבון, "הצגנו את חזון החברה והאסטרטגיה שלה. דיברנו על הזרמת וקבלת נתונים בזמן אמת שיהיו למציאות יומיומית. אמרתי כי מנהלים כבר לא יסכימו לחכות 24 שעות לעבודת ETL, גזירת ושליפת נתונים. צרכנים בכל המגזרים – בנקאות, קמעונאות, ביטוח ועוד – כבר מקבלים מידע בדחיפה לפי הפרופיל שלהם, וגם זה לא הזוי".

"אמרתי גם", ציינה נבון, "כי שינוע נתונים בזמן אמת ישנה את עולם ה-ERP וייצור, וכבר יוצר, מציאות חדשה בכל התהליכים הארגוניים: מכירות, רכש, ייצור, תכנון, מלאי, דו"חות כספיים ודיווח בכלל. ציינתי כי ניתוח נתונים לטובת חיזוי פונה פני עתיד, Analytics, יביא לשיפור הביצועים העסקיים בארגונים ולתהליכי קבלת החלטות מבוססות נתונים ולא תחושות".

כיום, אמרה נבון, "אני יכולה לקבוע כי החזון הפך למציאות. סאפ החליפה לעצמה פרדיגמה. עכשיו היא עושה זאת גם לכם, משתמשיה – לא עוד פרויקטים ארוכים, מסובכים ומסוכנים. אנחנו מספקים ללקוחות ולשותפים המיישמים חבילות של פתרונות מהירי הטמעה (RDS) עם תכולה, זמן מימוש ומחיר ידועים מראש". לדבריה, "עבודה בדרך זו מקטינה סיכונים, מקצרת לוחות זמנים ומביאה תועלת עסקית מובטחת מראש. בדרך זו גם עולה הרווחיות של הפרויקט, כי היא מונעת הסתבכויות".

כך, אמרה נבון, "אנו רואים יותר ויותר לקוחות מצטרפים לענן שלנו, באופן המאפשר להם לקצר את משך הפרויקטים, בעזרת עבודה עם חבילות תוכנה מוכנות מראש".

"בחלוף שנה מהכנס שעבר", פירטה נבון, "הפניקס עלו לאוויר עם פתרון לתביעות בענף ביטוח חיים ראשון מסוגו בישראל. פרויקט נוסף שהם ביצעו מנהל את עולם התמלוגים והתמריצים לסוכנים. מנורה עלו לאוויר עם פתרון גביה בתשלומים והתחשבנות. רכבת ישראל עלו לאוויר עם פרויקטי ERP ו-BI. שטראוס מנהלת ומחשבת את רווחיות מוצריה על גבי פלטפורמת HANA. החברה המרכזית למשקאות קלים העלו פתרונות ניתוח על גבי פלטפורמת מובייל. טמפו העלו פתרון לניהול מחסן ממוחשב. התעשייה האווירית עלתה עם פתרון ניהול תקציב פרויקטלי. פלאפון עלו עם גירסה מתקדמת של BO. הטכניון ערך פרויקט הצפנת נתונים. בזן יישמה תהליכי ליבה שלה על פלטפורמת המובייל שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים