אבי שלומי, תדיראן טלקום: "אי אפשר לתת שירות טוב אם לא שמים את הלקוח במרכז"

"תדיראן טלקום משנה בימים אלה תצורה, לאחר הרכישה על ידי שלמה שמלצר, שנתנה לנו גמישות ואפשרות להיכנס לטכנולוגיות חדשות בלי שום מעצורים", אמר שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל

אבי שלומי, המנכ"ל הפורש של תדיראן טלקום. צילום: ניב קנטור

"אי אפשר לתת שירות טוב, לתחזק ולתפעל מערכות על הצד הטוב ביותר אם לא שמים את הלקוח במרכז העניינים", כך אמר אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל.

שלומי דיבר בכנס שערכו הבוקר (ה') שתי חברות התקשורת של תדיראן (השנייה היא תדיראן טלקום) באולם האירועים דופלקס בהרצליה, בהפקת אנשים ומחשבים ובנוכחות מאות אנשי מקצוע ולקוחות. הנחה את האירוע אילן נימני, סמנכ"ל המכירות. במהלך הכנס הושק פתרון התקשורת איוניקס, שעל פי החברה מהווה פתרון תקשורת כולל לארגונים. הוא מאפשר לו לעקוב אחרי הפניות של הלקוח בכל הערוצים שהן נעשות – למשל, דואר אלקטרוני, אתר האינטרנט או הטלפון.

לדברי שלומי, "תדיראן טלקום משנה תצורה, על שתי החברות שלה. זה התחיל ברכישה על ידי שלמה שמלצר, שנותנת לנו חוסן כלכלי. הרכישה בוצעה תחת חברת האחזקות אפקון, שמבצעת פרויקטים גדולים מאוד ואנחנו מבצעים את הנתח התקשורתי שלהם".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

הוא ציין כי "קיבלנו בעקבות הרכישה גמישות, היא אפשרה לנו להוריד את הכבלים ולאמץ טכנולוגיות רבות. נכנסנו לטכנולוגיות חדשות בלי שום מעצורים של מחויבויות. מצד שני, אנחנו לא שוכחים שאנחנו או-טו-טו 50 שנה בשוק ושומרים על המוניטין של השירות. אנחנו יודעים לשלב בין השניים".

שלומי הוסיף כי "נכנסנו לעולם מיחשוב הענן לפני יותר משנתיים, כשהוא היה בחיתולים, וכיום אנחנו מתחילים לקצור את הפירות. תדיראן טלקום עוברת מחומרה לתוכנה. החברה משנה תצורה עם אנשים ברמות טכנולוגיות שונות בתכלית השינוי זה מזה".

"השוק הישראלי – עם דרישות גבוהות"
אלדד ברק, מנכ"ל תדיראן טלקום, ציין כי "הצטרפתי לתדיראן ב-2010. היא הייתה חברה חבולה שלא יכולה הייתה להתמודד בשוק, חברה מקובעת עם ועד עובדים מאוד חזק, שהשפיע על מהלכים. המשימה שלי הייתה להצעיד אותה קדימה. הייתי צריך למפות את הנכסים שעומדים לרשותה כדי לעשות את המהפך והשינוי שתדיראן הייתה זקוקה לו".

אלדד ברק, מנכ"ל תדיראן טלקום. צילום: ניב קנטורהוא אמר כי עובדי החברה הבינו אף הם שהיא צריכה שינוי. "זיהיתי את האנשים המתאימים לעשות את השינוי והתחלתי לעבוד איתם על כך. בנוסף, כמעט כל ההנהלה הוחלפה ויצאנו לדרך, על מנת לשנות את המיקוד הטכנולוגי והתרבות הארגונית של תדיראן טלקום".

ברק ציין את העובדה שישראל נתפסת בעולם כ-"מדינת היי-טק עם מאגר בלתי נלאה של כישרונות, וזה עוזר גם לתדיראן טלקום. העובדה היא ש-85% מהפעילות שלנו היא לייצוא ואנחנו מבצעים התקנות בארצות הברית, יוון, הולנד, מכסיקו, פורטו ריקו, סין, רוסיה, קזחסטן ומדינות נוספות. עם זאת, אנחנו זוכרים מאיפה באנו ואוהבים לעבוד עם השוק הישראלי. מדובר בשוק עם דרישות גבוהות, ואנחנו מבינים מהן כתוצאה מיחסי העבודה הטובים שיש לנו עם לקוחות בארץ".

לאחר מכן הוא הרחיב על איוניקס ואמר כי "מדובר בפלטפורמה של פתרונות תקשורתית לשוק הארגוני. היתרונות שלה נגזרים מכמה יכולות בסיסיות: פשטות ההטמעה של הפתרון; העובדה שהוא פותח לסביבות וירטואליות בענן; מדובר בפתרון היחיד שמשתלב עם מגמת DaaS (ר"ת Datacenter As A Service); יש כאן אקו סיסטם שלם, שלנו ושל צדדים שלישיים, מה שמאפשר לנו לתפור את הפתרונות יותר בהתאמה למה שהלקוח רוצה; סקלביליות במובן הרחב – לא רק איך אני מרחיב את מספר המשתמשים אלא מוסיף אתרים ואפליקציות, ואיך אני מחדש; ומנגנון ניהול ייחודי לבסיס הנתונים. השרתים שלנו לא מתעוררים רק כשיש בהם תקלה אלא הם מוודאים כל הזמן שכל יחידות הקצה בסדר ומוכנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים