תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | שילוב הפתרון של Veeam Backup & Replication עם Snapshot NetApp מספק הגנה מתקדמת על הנתונים ומאפשר פעילות עסקית רציפה

06/07/2014 15:24
Veeam

Veeam מצטרפת אל תכנית השותפים של  NetApp; ומסמנת ציון דרך נוסף במטרה לאפשר לארגונים פעילות עסקית רציפה באמצעות פתרון הגנת נתונים עבור הדאטה סנטר המודרני (Modern Data Center).

Veeam® Software, ספקית חדשנית של הגנת נתונים עבור הדאטה סנטר המודרני, הודיעה על שיתוף פעולה עם NetApp® במטרה ליצור פתרון חדש להגנת נתונים עבור הדאטה סנטר המודרני שיאפשר פעילות עסקית רציפה. משמעות השותפות היא ש-Veeam משלבת את פתרון הגיבוי והשכפול (Backup & Replication) שלה עם פתרונות ה-Snapshot™ של NetApp: SnapMirror® ו-SnapVault®.
בעידן הנוכחי עסקים זקוקים לגישה רציפה ליישומים, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מכל מקום ומכל מכשיר, והם חסרי סבלנות ביחס להפסקות או לאובדן נתונים. כתוצאה מכך, הם מצפים ודורשים פתרון שיאפשר פעילות עסקית רציפה עם זמינות מלאה, דרישה המציבה אתגר חסר תקדים בפני תעשיית הטכנולוגיה. השותפות החדשה בין Veeam ל NetApp מסמנת אבן דרך נוספת במשימה המתמשכת של Veeam לאפשר פעילות עסקית רציפה באמצעות פתרון הגנת נתונים עבור הדאטה סנטר המודרני.

Veeam מציגה שלב נוסף בפתרון הגנת נתונים עבור הדאטה סנטר המודרני. (Modern Data Center) – מערך אחסון עם יכולות snapshot (תצלום תמונת מצב) מבוססות חומרה – על מנת להפוך את חזון הפעילות העסקית הרציפה למציאות קיימת. תצלומי תמונת המצב המאוחסנות במערכת מאפשרות ביצוע גיבויים במהלך שעות העבודה בעסק, וזאת מבלי להשפיע על סביבת הייצור (Production) מאפשרות( RPO  Recovery Point Objective)  נמוך מאוד.  אמנם תצלומי תמונת המצב (snapshots) הינם קטנים ודורשים שטח אחסון מועט יחסית, יחד עם זאת, כדי לספק את רמת ההגנה הדרושה על הנתונים עבור הדאטה סנטר המודרני, צריך יותר מאשר אחסון בלבד של תצלומי תמונות מצב (snapshots).

השילוב שבין Veeam ו-NetApp מחבר בין ה-RPO הנמוך שמושג כתוצאה מה-Snapshot של NetApp, לבין RTO נמוך, שמושג הודות לפתרון Veeam Backup & Replication, ניתן לבצע את הגיבויים ישירות מתצלומי תמונות המצב המאוחסנות ובמהירות של עד פי עשרים מזו של כל פתרון תוכנה מתחרה, כמו כן שילוב הפתרונות מאפשר גם אמצעים יעילים יותר לשמירה על כלל 3-2-1 best practice of data protection באמצעות אחסון מיידי של אחד מעותקי הגיבוי ב-SnapVault.

"במאמץ לשלוט בעלויות ההגנה על הנתונים, וגם להפיק ערך רב יותר מנתוני הגיבוי שלהם, הלקוחות בודקים יותר את האפשרות להשתמש בתמונות המצב על מנת להגביר את יעילות האחסון שלהם. NetApp מרוצה מהפעילות המשותפת עם Veeam שנועדה להפיק ערך רב יותר ללקוחותינו המשותפים", אמר AJ Mahajan, מנהל בכיר בתחום ניהול מוצר בחברת NetApp.

"יחד, שיתוף הפעולה שלנו יוצר אבן דרך חשובה בתחום הגנת הנתונים המודרנית", אמר ראטמיר טימשב, מנכ"ל Veeam. "Veeam נוסדה במטרה למנף את תכונות הליבה של הוירטואליזציה וכרגע, פעם נוספת, אנו מבצעים המרה נוספת של תכונת מפתח חיונית עבור הדאטה סנטר המודרני, ומוסיפים ערך ויכולות כדי להבטיח שהשירותים הקריטיים ביותר של 100,000 הלקוחות שלנו יישארו תמיד ויהיו זמינים ברצף".

האינטגרציה עם Snapshot של NetApp: SnapMiror ו-SnapVault תשולב ב- Veeam Backup & Replication v8, שתהיה זמינה בקרוב.

אירועים קרובים