להיות אנדרואיד, להינעל כמו אייפון

בחרתם במערכת ההפעלה של גוגל אבל מאוד מתחשק לכם שמסך הנעילה יהיה דווקא של המתחרים? הכירו את iOS 7 Screen Lock, שתגרום לכם ללכת עם ולהרגיש בלי

בוויכוח הישן איזו מערכת הפעלה טובה יותר, אנדרואיד (Android) או iOS, בדרך כלל הרגשות מדברים. אבל בבסיס, יש דבר אחד משמעותי שעומד לצידה של אנדרואיד – יכולת ההתאמה האישית של מערכת ההפעלה, או יותר נכון הממשק שלה. כבר סקרתי כאן יותר מפעם אחת סוגים שונים ומשונים של ממשקים, משגרים (Launchers) ושאר אפליקציות שהופכות על פניה את האנדרואיד של גוגל (Google) למשהו אחר לחלוטין, גם הטור הזה מוקדש למשהו דומה, אבל קצת שונה.

הכירו את iOS 7 Screen Lock, אפליקציה קטנה וחביבה שהופכת את מסך הנעילה של אנדרואיד כך שייראה כמעט בדיוק לחלוטין כמו מסך הנעילה של מכשירי ה-iPhone, עם אותו מתג הזזה אפור שצריך להזיז על המסך כדי לפתוח את המכשיר. ניתן אפילו, אם רוצים, אפילו עם כפתור שמאפשר לבצע צילום ישירות ממסך הנעילה וכן עם רקעים שמזכירים את המכשיר מבית אפל (Apple).

כדי לקבוע את ההתנהגות של מסך הנעילה צריך להפעיל את האפליקציה דרך המכשיר עצמו, דרך רשימת האפליקציות שלו. לאחר ההפעלה רואים רשימה קצרה של אפשרויות שדרך סבך הפרסומות שמסתערות לרגע על המשתמש (אבל זה קורה רק כשנכנסים להגדרות, ולא בזמן הפעילות של האפליקציה עצמה), שבהן צריך לבחור ללחוץ על כפתור Enter כדי לחשוף את כל ההגדרות של האפליקציה.

מעבר להגדרה הכללית שקובעת האם להפעיל את האפליקציה או לא, תחת Settings אפשר לבחור לקבוע דברים שונים. כך למשל האם להציג את כפתור המצלמה (מה שמכונה באפליקציה "כפתור בית") או לא. אפשרות אחרת, שלא תמיד פועלת כראוי, קובעת האם לבטל את מסך הנעילה של מערכת האנדרואיד או לא. לחיצה עליה אמורה להפנות לאפשרות המתאימה בהגדרות האנדרואיד, אבל בחלק מהמכשירים, איך לומר, זה לא ממש קורה. כדי לבטל את מסך הנעילה האנדרואידי, צריך לגשת להגדרות ולעשות זאת באופן ידני.

אפשרויות אחרות מעניקות למשתמש את היכולת לבחור טפט שונה ממה שמוצג כברירת מחדל, כולל אפשרויות שקיימות בסביבת ה-iOS   האמיתית, לקבוע סיסמאות אותן צריך להקליד כדי לפתוח בפועל את המכשיר (PIN Code), את סגנון הצגת השעה ועוד כמה אפשרויות אודיו/ויזואליות.

כאמור, החלק הזה של העבודה קצת עמוס בפרסומות, כולל חלק במסך ההגדרות שמנסה לשכנע את המשתמש להוריד אפליקציות אחרות מהחנות של גוגל, אבל אם עושים זאת נכון, אז מבקרים במסך הזה פעמיים או שלוש לכל היותר.

לאחר סיום ההגדרות, זה פשוט עובד. מסך הנעילה הוא פשוט דמוי זה של iPhone לכל דבר ועניין, כולל הצגה מאחור של עדשת המצלמה. אם מבטלים את מסך הנעילה של אנדרואיד, זה אפילו יותר אמין, וזה בהחלט משעשע, לפחות לזמן מה.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים