ניצחון לעובדי HOT: ההנהלה החליטה להכיר בהתאגדות שלהם בהסתדרות הלאומית

ההחלטה התקבלה אחרי שש שנים של מאבק ולאחר שההנהלה בדקה את טפסי ההצטרפות של העובדים להסתדרות הלאומית ● עתה יוכלו העובדים וההנהלה לקיים משא ומתן על מנת להשיג הסדר קיבוצי

קנס בסך ארבעה מיליון שקלים. HOT

לאחר מאבק של שש שנים, נראה כי להנהלת קבוצת HOT לא נותרו הרבה ברירות: היא הודיעה להסתדרות העובדים הלאומית כי היא מכירה בהתארגנות של העובדים, אחרי שבדקה את טפסי ההצטרפות שלהם לארגון.

במכתב ששלחה הקבוצה להסתדרות הלאומית נכתב כי ההחלטה נתקבלה "לאור ההסכמה בנוגע ליחידת המיקוח הרלוונטית וכן לאור העובדה שהוצגו בפני הקבוצה 793 טפסים של עובדיה, המהווים למעלה משליש מהעובדים".

בכך מסתיים השלב הראשון של מאבק שנמשך, כאמור, כבר שש שנים, מאז החלו עובדי HOT בניסיונות ההתארגנות שלהם. כעת, לאחר ההכרה, הם יוכלו לפתוח במשא ומתן עם ההנהלה כדי לגבש הסכם עבודה קיבוצי, המעגן את תנאי העבודה שלהם.

יצוין כי ההסתדרות החדשה טוענת שהיא מהווה ארגון יציג רק לעובדי HOT Mobile וארגון כוח לעובדים טוען כי הוא מייצג את עובדי HOT – ולא ההסתדרות הלאומית. שני העניינים נדונים בימים אלה בבית הדין לעבודה בתל אביב, שצפוי לקבוע מי מהארגונים מייצג את עובדי הקבוצה.

עו"ד בטי מצר לוי, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הלאומית, אמרה כי החלטת הנהלת HOT היא "בשורה חשובה לעובדים, אשר שש שנים נלחמים על זכותם להיות מיוצגים. זו התארגנות של העובדים ולמען העובדים, שהייתה לא פשוטה ומלווה בקשיים והתנכלויות. אני שמחה על כך שוועד העובדים היה מספיק נחוש ודבק במטרה – עד להצלחה".

כפיר אלמסי, יו"ר ועד הפעולה ב-HOT, ציין: "אמנם עברנו כברת דרך ארוכה, אך לפנינו משימה חשובה לא פחות. עלינו להיכנס למשא ומתן להסכם קיבוצי, למען העובדים. אנחנו כאן בשבילם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים