איריס שיפרין, סונול: "מערכות בארגוני קמעונות צריכות לדבר בשפה אחת"

"כאשר כל מערכת מדברת בפני עצמה, נוצר בלבול שעלול לפגום בעבודה", אמרה שיפרין, מנמ"רית החברה ● היא סיפרה על הטמעת פתרון הקמעונות של סאפ בסונול

"מערכות בארגוני קמעונות צריכות לדבר בשפה אחת, מרצפת הייצור ועד לחנויות הנוחות. כאשר כל מערכת מדברת בפני עצמה, נוצר בלבול שעלול לפגום בעבודה", כך אמרה איריס שיפרין, מנמ"רית סונול.

שיפרין השתתפה בכנס משתמשי סאפ ISUG 2014, שנערך באולם האירועים אווניו בקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. היא השתתפה במסלול Business Applications, אותו הנחה אבי שחם, מומחה לפתרונות שרשרת אספקה בסאפ (SAP) ישראל.

סונול הטמיעה את פתרון הריטייל של סאפ לפני כשנה והיא פועלת כיום בכל 201 חנויות הנוחות שלה, אמרה שיפרין. היא ציינה כי "מדובר בפתרון ייחודי. הוא מאפשר מצד אחד פתרונות נקודתיים למגזר הריטייל בחנויות הנוחות שלנו ומצד שני מספק למנהל התחנה תמונת מצב כוללת של הפעילות העסקית שנעשית בה בכל רגע נתון – הן בנקודות מכירת הדלקים, הן במשאבות והן בחנויות".

היא ציינה כי "מנהל התחנה יכול לעקוב באותם מסכים אחרי תהליכי הרכש והמשאבות, למשל, ובסוף היום לבצע סגירה אמיתית של כל העסקות בתחנה. הנתונים עוברים למחלקת הבקרה, שיכולה לעשות את כל החיתוכים האפשריים, מה שמגביר את יעילות הבקרה והניהול".

"אולם", הוסיפה שיפרין, "היתרון החשוב ביותר של הטמעת המערכת הוא בהיבט של השו"ב הארגוני, היכולת לדבר בשפה אחת. כל מערכות הבקרה רואות תמונה אחת כוללת, בכל רגע נתון ובכל תחנה".

"לפרק את החשבונית לפרטים"
דובר נוסף במסלול זה היה יוסי פרל, מנהל עסקי בכיר לאזור EMEA ב-TIS. החברה מתמחה בתחום ה-ECM, בין היתר טיפול במסמכים עסקיים כמו חשבוניות, שעוברות תהליכי ניתוח במסגרת Big Data. "לכל ארגון נכנסים מדי יום מסמכים בכמויות אדירות, כגון חשבוניות, הזמנות וכדומה. היכולת לנהל אותם ולשלוט מתי צריך לפרוע כל חשבונית נעשית קשה", אמר פרל. "אנחנו נכנסים לתוך הבינה של המסמך, יודעים לטפל בו בהתאם למה שהוא מיועד ואז משגרים אותו אל המסכים הארגוניים הרלבנטיים".

בהמשך הוא אמר כי TIS נכנסת לתחום המובייל וגילה כי לא מכבר מחשבה לבנק הפועלים את פרויקט הפקדת השיקים באמצעות הסלולר. "החברה שלנו גדלה בקצב מהיר, של 16% לשנה, ועם החדירה לתחום המובייל יש סיכוי לגדול עוד", הוסיף פרל. ל-TIS יש סניפים במדינות שונות בעולם ובין לקוחותיה מוסדות ענקיים מתחומי הפיננסים והקמעונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים