בזק בינלאומי השיקה פלטפורמת שיווק דיגיטלית לעסקים קטנים

עצמאיים ובעלי חברות קטנות יוכלו מעתה להקים נכסים דיגיטליים באמצעות מערכת מיוחדת המאפשרת שליטה על כל מרכיבי הקמפיין ● האם מדובר בשחר של אסטרטגיה חדשה?

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי

בזק בינלאומי נכנסת לעולם חדש ומשיקה את Bigger – לעסקים קטנים, המשלב מגוון פתרונות שיווקיים בזירה הדיגיטלית. Bigger הוא מעין כלי ניהולי, המאפשר לעסקים קטנים ליזום ולנהל פעילות שיווקית דיגיטלית ובכך להגדיל את מאגר הלקוחות ולחולל קניות חוזרות, תוך הידוק ושימור הקשר של בעל העסק עם לקוחותיו. היקף ההשקעה של החברה מוערך ב-20 מיליון שקלים.

הפלטפורמה החדשה מאפשרת בניית אתר אינטרנט לעסק, כולל תוכן ייעודי המותאם לסוג העסק והתאמה מלאה גם לסלולר, מערכת ניהול לקוחות ידידותית למשתמש, שליחת הודעות והצעות ערך רלוונטיות של קמפיינים שיווקיים באמצעות דואר אלקטרוני ו-SMS ופרסום ממומן בגוגל (Google) – פרסום בקליק בתקציב שאותו קובע בעל העסק.

בשאלת המחיר: השירות עולה 249 שקלים לחודש והלקוח אינו חייב להיות של בזק בינלאומי. לטענת החברה, האתר יוקם עבור הלקוח תוך שעות ספורות, ולבעל העסק יש אפשרות להקצות תקציב יומי לפרסום בגוגל (בתשלום נוסף). הפלטפורמה גם מנהלת את מערכת הלקוחות ומאפשרת שליחת הודעות וקמפיינים שיווקים, ובאופן כללי – קשר שוטף עם הלקוחות. בעל העסק יכול גם לקבל אינדיקציה, ובזמן אמת, בנוגע לפעולות השיווקיות שבוצעו באת שלו: מספר מבקרים, מספר צפיות בקמפיינים שנשלחו בדיוורים, מספר כניסות לקמפיין ועוד.

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר כי "מדובר בצורך משמעותי ביותר בקרב עצמאים ועסקים קטנים. כך, ממחקרים שערכה בזק בינלאומי טרם השקת המוצר עולה כי הצורך המרכזי של מרבית העצמאים ובעלי העסקים הקטנים הינו הגדלת העסק וכי תחום השיווק מהווה את החסם המרכזי של בעלי העסקים הקטנים להצלחה ולצמיחה. בעלי עסקים ציינו כי הקושי בשיווק העסק נובע מחוסר ידע, חוסר זמן וחוסר במשאבים כלכליים – Bigger מספק מענה למכלול האתגרים הללו. הפלטפורמה שאנו מעמידים לרשות, מאפשרת להגדיל את המכירות, לפתח את השיווק וניהול קשרי הלקוחות של העסק באופן פשוט וקל, ולשחרר חסמים שעמדו בפניהם עד כה בדרך לצמיחת העסק".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן

    יחסית לפרסום אינטרנטי היום, מדובר בגרושים והתוצאות יפות יש לי אתר שלא יבייש תאגיד, קמפיינים בגוגל וואלה מקבל 3-4 טלפונים ביום מרוצה

  2. זיו

    מאוד מזכיר את הפרויקט של גוגל "צומחים ברשת"

אירועים קרובים