תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | HP Appliance – הדרך הבטוחה והקלה ליישום SAP HANA

08/07/2014 12:14

מאת: אהוד ברץ, ארכיטקט פתרונות בכיר, ישראל, יוון וקפריסין

אני עוסק בתחום המיחשוב כ-35 שנים ובמהלכן ראיתי כיצד התחום הזה הולך ונהיה מסובך: ריבוי מוצרים, מגוון מוצרי חומרה, ריבוי כלים ומנגד תפיסות שהולכות ושוברות את הפרדיגמות שהיינו רגילים אליהן – תפיסות הענן, Big Data ומיחשוב נייד. כל אלה הופכים את חיי המנמ"ר למסובכים.

מחקרים שנעשו עם המנמ"רים המובילים בעולם גילו שרוב הזמן והכסף, כ 70- מהם, מושקעים בשימור הקיים, ורק כ-30% הולכים לחדשנות – מה שרק מוסיף תסכול לעולם המסובך בו המנמ"רים פועלים.

כאשר שאלו אותם מה הבקשות שלהם מיצרני החומרה הם אמרו, בין השאר: אנחנו רוצים לצאת מעסקי האינטגרציה, תנו לנו פתרונות מוכנים עם סיכון מופחת, עם ניהול החומרה כמובנה בפתרון וקחו אותנו כל הדרך לענן.

HP מקדמת, מזה יותר מחמש שנים, את תפיסת ה-Converged Infrastructure – משמע: מערכות שמדברות ביניהן ומקלות על האינטגרציה זו עם זו. לדוגמה:
•    סדרת מערכות אחסון בביצועים ובנפחים שונים, אולם לכולן תוכנת ניהול ודרך התממשקות זהות, כך שבשינוי / שדרוג מארז האחסון אין צורך לשנות רכיב אחר בפתרון.
•    מארז שרתי להב שמכיל רכיב תקשורת שמחווט פעם אחת אבל ניתן להגדרה באמצעות תוכנה, כך שתוספת שרת או החלפתו מהווים פעולה פשוטה ביותר.

רק ל-HP יש רכיבים הנמצאים בכל רמות הדטה סנטר: שרתים, מערכי אחסון, תקשורת ברמות שונות, תוכנות יצירת עננים, תוכנות ניהול, בקרה ודיווח ועוד.

בשילוב של רכיבי Converged Infrastructure, בנינו ב-HP את ה-Appliances בשם Converged Systems. לכל פתרון התאמנו את הרכיבים שלו מתוך המגוון הגדול שיש בידנו כך שהוא יהווה יחידה סגורה, כולל תוכנת ניהול. ה-Converged System נבנה ומותקן במפעל של HP ומגיע לאתר הלקוח מוכן ומזומן לחיבור לתשתיות הלקוח.

ל-HP פתרונות Converged Systems עבור:
•    Hardware Desktop Infrastructure
•    בסיסי נתונים של HP Vertica
•    בסיסי נתונים של Microsoft Analytical Systems
•    בסיסי נתונים עבור SAP HANA
•    מערכות וירטואליזציה בגדלים וטכנולוגיות שונות

מערכת ה-SAP HANA הינה מערכת בסיס נתונים שנשמרת בזיכרון של המחשב ולכן, בפתרונות המתאימים למערכת זו יש חשיבות לגודל הזיכרון של השרתים המוצעים.

ל-HP יש את פתרון Converged System for SAP HANA, המכסה בין 256GB ועד יותר מ-80TB! אין שום יצרן שמסוגל לתת פתרון במנעד כל כך רחב או אף להגיע לזיכרון בגודל שכזה. הסוד הוא בניסיון הרב שלה בפיתוח מערכות עתירות ביצועים וזיכרון ועם זאת שמירה על זמינות גבוהה וללא נקודת כשל יחידה.

אבל לא מספיק להציע רק חומרה עבור רכיב כל כך יסודי – ה-Appliance של HP מגיע עם שירות פרואקטיבי שמהווה נקודת קשר אחת: במידה ואנשי השירות המומחים והמנוסים של HP מגלים כי הבעיה היא בצד התוכנה של סאפ, הרי שתיפתח שיחה עם מהנדסי סאפ ללא התערבות הלקוח ושתי החברות תדברנה ביניהן עד לפתרון המלא של הבעיה.

בנוסף, מציעה HP שירות של חיבור המערכת לעולם הלקוח – חיבור שמתבצע על ידי שותפים מוסמכים שלה או בעזרת חטיבת השירותים הארגוניים Enterprise Services המנוסה, שכבר רשמה הצלחות רבות של יישומים כאלה בארץ ובעולם. לא בכדי מחזיקה HP בכ-46% התקנות של סאפ בעולם וכ-75% התקנות בארץ.

לסיכום: אם אתה, הלקוח, מחפש דרך קלה ובטוחה ליישם SAP HANA בארגון שלך, אל תהסס להתייעץ ב-HP. אנחנו היחידים שיכולים לתת לך פתרון מקצה לקצה, כולל חומרה, פתרון ניהול וזמינות גבוהה, התקנה באתר הלקוח וחיבור אל המערכות שלך – והכול מבית אחד.

אירועים קרובים