תוכן שיווקי

בעקבות אירוע I "השילוב של וראסיטי עם אמת מחשוב יצר את קבוצת היועצים הגדולה ביותר בישראל בתחום בסיסי הנתונים וה- Big-Data"

08/07/2014 12:58

"וראסיטי נמצאת בצמיחה ובתנופה מתמדת, הן במספר הלקוחות החדשים והן בהיקפי הפרויקטים אצל הלקוחות הקיימים. נכון להיום אנו פועלים בלמעלה מ-250 ארגונים, בדגש על ארגוני היי טק ואנטרפרייז, כאשר השילוב בין וראסיטי וקבוצת אמת מחשוב יצר את קבוצת היועצים הגדולה ביותר בישראל בתחום Database & Big Data. הגב של הקבוצה מאפשר לנו להתמודד בהצלחה עם פרויקט בכל גודל – גדול או קטן", כך אמר אילון רוסמן, מנכ"ל ומייסד חברת וראסיטי, שנרכשה לפני כשנה ע"י אמת מחשוב. רוסמן דיבר באירוע ללקוחות וראסיטי, שהתקיים במרכז האירועים סטוקו בתל אביב, בהשתתפות כ-100 מנהלים ואנשי IT.

"עבודת צוות תנאי להצלחת אינטגרציה"
רוסמן ציין כי "אחד המוטיבים החשובים ביותר בעולם המשתנה של מערכות המידע הוא שאינטגרציה מוצלחת מחייבת עבודת צוות ושיתוף פעולה. ניתן לראות שיתופי פעולה, כדוגמת זה שאנו מלווים בין אורקל ומיקרוסופט, המאפשר להריץ את בסיס הנתונים של אורקל על פלטפורמת הענן של מיקרוסופט Microsoft Azure. מהלך כזה של שיתוף פעולה בין שתי ענקיות תוכנה נועד לשלב בין המיטב של אורקל ומיקרוסופט, ולהציע לארגונים לקבל זמינות גבוהה יותר, התייעלות, גמישות רבה יותר וניצול הרישוי באופן מיטבי."

רוסמן הוסיף כי "וראסיטי מצליחה ומובילה בתחום בזכות יכולתה לייצר סביבת עבודה שתשלב בין הצרכים העסקיים של הלקוח עם הדרישות הטכנולוגיות שלו, ולייצר יחד פתרון כולל ובר יישום. וראסיטי משלבת את מערך היועצים הטכנולוגיים שלנו, שמביאים את ההיכרות עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, יחד עם מערך הפרויקטים האחראי על ה-delivery של הפרויקט, ומנהלי הלקוחות שמקשרים עם הצרכים העסקיים של הלקוח".

אייל אפרת, סמנכ"ל פרויקטים, וראסיטי"היות ושנת 2014-2015 צפויה להיות שנת אי ודאות במשק הישראלי והעולמי, פועלת וראסיטי להציע ללקוחות את חבילת ה-Cost Effective – שילוב יחודי של מענה גמיש, מיידי, איכותי וחסכוני של יועצים, המאפשרים ללקוח להתמקד בליבת הפעילות שלו ולהוציא פעילויות משניות, כגון תחזוקה מונעת ותחזוקת שבר, פרויקטים נקודתיים, גיבוי ותמיכה של העובדים ועוד, לקבוצת יועצי וראסיטי", ציין רוסמן.

"לייצר ערך עסקי לטכנולוגיות ה-Big Data"
בעניין מצבן של טכנולוגיות ה-Big Data ציין רוסמן כי "אנו רואים התרחבות בשימוש בטכנולוגיות Big Data. ניתן לראות זאת הן ברמת המוצרים שמשיקות ספקיות התוכנה, והן ברמת השימוש וההטמעה בשוק. הניסיון וההתמחות של וראסיטי מאפשר לנו לסייע לארגונים להבין ולמקסם את התועלת הארגונית מהשימוש בטכנולוגיות Big Data, ולתרגם את המידע לשימושים עסקיים".

אייל אפרת, סמנכ"ל פרויקטים (Delivery) בווראסיטי, ציין כי "בשנה האחרונה אנו רואים רף חדש של דרישות עסקיות מהטכנולוגיה. דרישות אלו כוללות התייחסות למורכבויות הנובעות מטיפול ב-BigData, כולל גידול בנפחי המידע, בקצבים שלו ובזמינות של הסביבות".

לדבריו, "הצגנו בכנס טכנולוגיות חדשות של אורקל המאפשרות העברת בסיס הנתונים לעידן ה-Big Data ישירות מתוך התשתיות הקיימות בארגון, מה שיאפשר לארגון לתמוך במידע בתצורת Big Data בתוך ימים עד שבועות בודדים. הצגנו גם חיבור שביצעו אורקל לבסיס הנתונים שלהם עם סביבות Hadoop, וכך לאפשר הרחבה של יכולות וביצועי הסביבות הקיימות לתמיכה בדרישות ה-Big Data".

בהקשר לשיתוף הפעולה בין מיקרוסופט לאורקל ציין אפרת כי "אנו רואים בשיתוף הפעולה בין החברות בסביבות ה-Azure נכס אסטרטגי והזדמנות עבורנו. בשנה שעברה מאז ההכרזה הרשמית על שיתוף הפעולה הטמענו אצל מספר לא מבוטל של לקוחות אורקל את פתרונות הענן הציבורי – Microsoft Azure".

ירון אלטשולר, ראש תחום בסיסי נתונים ו-Big Data בא.מ.ת מיחשוב, ציין כי השילוב של וראסיטי עם אמת מחשוב מהווה קפיצת מדרגה משמעותית והזדמנות עסקית וטכנולוגית כאחת.

אירועים קרובים