תוכן שיווקי

CA Technologies מפשטת ומאבטחת פיתוח של יישומים למכשירים ניידים, לאינטרנט ולענן

משיקה גרסה חדשה לפתרון CA Layer 7 API Portal

08/07/2014 16:21
CA Technologies

CA Technologies הכריזה על חידושים משמעותיים בפיתרון CA Layer 7 API Portal. בעזרת הפיתרון יכולים ארגונים לסייע למפתחים ליצור יישומים למכשירים ניידים ולאינטרנט, ויישומים נוספים, אשר תומכים ביעדים העסקיים, מרחיבים את היכולת להגיע לכלל השוק ומגדילים את ההכנסות.

"הפיתרון החדש API Portal new API Portal כולל יכולות חדשות לקיבוץ ואריזה של ממשקי API, ומאפשר לפרסם ממשקי API ישירות מתוך הפורטל על פי מדיניות שהוגדרה מראש בהתאם לצרכים המדויקים של לקוחותינו" אמרה דנה קריין, מנהלת מוצר בכירה בחברת CA Technologies. "בעזרת API Portal יכולים ארגונים ליצור בצורה פשוטה ממשק ממותג למפתחים, לאפשר להם לגשת לכל משאבי התכנון הנחוצים כדי לגלות ולהבין במהירות ממשק API, ולאחר מכן ליצור יישום ולעקוב אחר השימוש בו".

הפיתרון תוכנן לתמוך בו-זמנית ובצורה מאובטחת בשותפים, מפתחים מצד שלישי ומפתחים פנימיים מקבוצות מרובות, ולהעניק לכל יחידה מערך גישה והרשאות משלה לפרסום של ממשקי API – הכל בפורטל בודד.

הגרסה החדשה של API Portal כוללת תכונות חשובות שמאיצות את פיתוח היישומים תוך שמירה על אבטחה ברמה לה מצפים העסקים והלקוחות. בין התכונות:

– קיבוץ של ממשקי API – המפתחים יכולים להוסיף ממשקי API מרובים בלחיצה בודדת, ליצירה פשוטה יותר של יישומים.

– חבילות של ממשקי API – הבעלים של ממשקי API יכולים לארוז חבילות של ממשקי API שמציגות מערכים שונים של תפקודים. כך יכולים מפתחים שפתחו חשבון ב- API Portalלבחור בצורה פשוטה יותר בתוכנית המתאימה להם ולקבל באופן אוטומטי מערך הולם של ממשקי API.

– פרסום של ממשקי API מהפורטל – המפתחים יכולים לפרסם ממשקי API ישירות מהפורטל על פי כללים של אבטחה והגנה שהוגדרו מראש. הבעלים של ממשקי API יכולים לאחר מכן להכין שכבות לפי לוגיקה ספציפית של ממשקי API, דוגמת מודעות למיקום, תוך שמירה על אבטחה עקבית בכל ממשקי ה-API.

"השילוב של ממשק Mobile Access Gateway, שהוא עדיין אחד המניעים העיקריים לבחירה של רבים מהלקוחות הארגוניים הגדולים ב-CA Layer 7 API Portal, יימשך, ובמקביל נוספה אפשרות לפרסום מתוך הפורטל. CA Layer 7 API Portal מאפשר כעת פיתוח ופרישה מהירים יותר של יישומים ושירותים, באמצעות גישה מהירה הטמעה של שירותי API" הוסיפה קריין.

פיתרון CA Layer 7 API Portal ימשיך להציע יכולות ייחודיות, ובהן:

– גילוי של ממשקי API, תיעוד אינטראקטיבי וחקירה שהופכים את הפיתוח לקל ונוח יותר, הודות להכנה אוטומטית של תיעוד לממשקי API ודוגמאות קוד בשפת התכנות הנבחרת של המפתח.

– שילוב ב-CA Layer 7 Mobile Access Gateway™ להוספה קלה של אבטחה ליישום. הודות לשימוש ב- Mobile SDKשל Mobile Access Gateway עבור היישום, יכולים המפתחים להוסיף את כל תפקודי האבטחה הנחוצים לעסק מבלי לקודד אותם בעצמם. ערכת SDK שומרת על אבטחה עקבית גם אם נעשים שינויים בעורף.

CA Technologies השלימה בשנה שעברה את הרכישה של Layer 7 Technologies ומציעה כעת את  CA Layer 7 API Security and Management Suite.

אודות CA Technologies

חברת CA Technologies INC NASDAQ: CA מציעה תוכנות ושירותים לניהול המחשוב. קבוצת  CA Technologies טכנולוגיות מתמחה בכל סביבות המחשוב – ממחשוב מיינפריים ועד סביבות וירטואליות וענני מחשוב. CA Technologies מנהלת סביבות מחשוב, מאבטחת אותן ומסייעת ללקוחות לספק שירותי מחשוב גמישים יותר. המוצרים והשירותים החדשניים של CA Technologies מעניקים תובנות חיוניות ושליטה מקיפה למחלקות מיחשוב שמבקשות לקדם את הגמישות העסקית. מרבית החברות ברשימת Global Fortune 500 מנהלות את מערכות המחשוב המתפתחות שלהן בעזרת CA Technologies טכנולוגיות. מידע נוסף באתרTechnologies   CA, בכתובת www.CA Technologies.com. עקבו אחר CA Technologies בשירות Twitter, בכתובת  Technologiesinc.

לאתר החברה הקליקו כאן

אירועים קרובים