המו"פ של EMC בבאר שבע: עסקים כרגיל

המרכז ממשיך לפעול ללא שינוי למרות המצב הביטחוני, אם כי חלק מהעובדים עובדים מהבית – בגלל קשיים במציאת סידור לילדים ● "עם זאת", ציינה, "רוב העובדים הם תושבי הנגב במקורם, כך שהם מתורגלים"

למרות המצב הביטחוני, ב-EMC משדרים עסקים כרגיל וממשיכים להפעיל את מרכז המחקר והפיתוח שלהם כבימים כתיקונם. עם זאת, לדברי מנהלת המרכז, למרות המצב הביטחוני, ב-EMC משדרים עסקים כרגיל וממשיכים להפעיל את מרכז המחקר והפיתוח שלהם כבימים כתיקונם. עם זאת, לדברי מנהלת המרכז, מאיה הופמן-לוי, "חלק מהעובדים הגיעו למשרד וחלקם עובד מהבית".

לדברי הופמן-לוי, המשמשת גם כחברת הנהלת מרכז המצוינות של EMC בישראל, "יש גם עובדים שעובדים מהמשרדים שלנו בהרצליה וחלקם קיבל צו 8 למילואים. כמה מהעובדים נמצאים במשימות בחו"ל".

"אנחנו פועלים כרגיל הן בשעת חירום והן בשגרה", ציינה. "סיפקנו לעובדים הנחיות על בסיס הנחיות פיקוד העורף ויש לנו צוות כוננות".

"אנחנו מקשיבים לעובדים עם בקשות מיוחדות", הוסיפה הופמן-לוי. "עם זאת, רוב העובדים הם תושבי הנגב במקורם, כך שהם מתורגלים. מרבית האילוצים נובעים מכך שבוטלו מסגרות החינוך לילדי העובדים, ולכן חלקם נשאר לעבוד מהבית".

הופמן-לוי מונתה לתפקידה לפני כשנה. במסגרת תפקידה היא אחראית על המשך ההרחבה של פעילות EMC בנגב ועוסקת בניהול כוח האדם, שימורו והמשך צמיחתו בשנים הקרובות. כמו כן, היא מטפלת במעבר מרכז המו"פ ממשכנו הנוכחי בעיר לפארק ההיי-טק החדש, בפיתוח האסטרטגיה העסקית והתפעולית של המרכז במסגרת מערך מרכזי המצוינות של EMC בעולם, בהעמקת הקשרים עם אוניברסיטת בן גוריון ובמינוף העובדה שצה"ל עובר לנגב לטובת ביסוס היכולות של החברה.

היא סיכמה באמרה כי "העובדים שלנו עושים כמיטב יכולתם לשמור על ביטחונם האישי ולהמשיך בעבודה פרודוקטיבית ככל הניתן"., "חלק מהעובדים הגיעו למשרד וחלקם עובדים מהבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים